1397-06-08 14:55
620
0
56548
دبیر کارگروه اقتصادی مجلس:

ادعای رسانه های داخلی کذب محض بود/ مسئولین ارشد کشوری با رسانه های دروغ پرداز برخورد جدی کنند

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس گفت: همانطور که توسط مسئولین ذیربط نیز، مسائل جنسی مطرح شده از سوی برخی رسانه های داخلی تکذیب شد، می طلبد که شورای امنیت ملی و قوه قضاییه با انتشار دهندگان این مطالب تفرقه افکن برخورد جدی کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، عبدالکریم رحبی در گفتگویی در واکنش به ادعای برخی رسانه های داخلی مبنی بر استفاده جنسی عراقی ها از دختران ایرانی در شهر مقدس مشهد، اظهار داشت: در حالی که دشمنان ایران اسلامی که هر روز با یک سناریویی دنبال ایجاد شکاف در جامعه است، می طلبد رسانه های داخلی هوشیار باشند و به مسائلی که می تواند برای کشور تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، دامن نزنند.

وی افزود: مسلما با پیروزی سیاست های ایران در کشورهای منطقه دشمن در صدد ایجاد اختلاف افکنی بین کشورها برآمده است و با پخش شایعات برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان دو ملت مسلمان و برادر عراق و ایران هستند؛ متأسفانه برخی رسانه های داخلی نیز آگاهانه یا ناآگاهانه به این شایعات موهوم، دامن زده اند و این در حالی است که براساس گزارش وزارت کشور که مسئولیت امنیت و امور داخلی کشور را برعهده دارد این موضوع قویاً تکذیب شده است.

نماینده سابق شرق گلستان تاکید کرد: در شرایط کنونی که روابط سیاسی و اقتصادی با همسایگان بویژه عراق از اهمیت ویژه و استراتژیک برخوردار است باید مراقب شیطنت تفرقه افکنانه دشمنان بود. 

وی گفت: از وزارت ارشاد به عنوان سیاستگذار مسائل فرهنگی و متولی حفظ ارزش‌های اسلامی و وزارت کشور به ویژه استانداران محترم استان‌های مربوطه می خواهیم ضمن حفظ هوشیاری با هماهنگی مراجع محترم قضایی موضوع انتشار این شایعات کذب و نادرست از منابع متخلف خبری را که مصداق بارز تشویش اذهان عمومی است در اسرع وقت پیگیری کنند.

رجبی ادامه داد: همچنین از قوه قضائیه و شورای امنیت ملی خواستار برخورد قاطع با عاملین تولید و بازنشر شایعات تفرقه افکن که عفت عمومی، امنیت و اتحاد ملی را نشانه رفته است، را هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.