1397-06-08 04:18
1129
0
56528
فرمانده سپاه نینوای گلستان:

دولتمردان از شهیدان رجایی و باهنر الگوبگیرند/ خواسته های اقتصادی رهبری شعار نیست؛ تکلیف است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت:اگر الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در کشور نهادینه شود، بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهد شد و این مهم زمانی محقق می شود که در کنار آن، خواسته های اقتصادی رهبری را به عنوان تکلیف بدانیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سردار حسین معروفی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان کلاله اظهار داشت: اگر الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در کشور نهادینه شود، بسیاری از مشکلات موجود مرتفع می شد.

وی افزود: سه مولفه بزرگی که در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن باعث پیروزی، سربلندی، متمایز شدن نسبت به دیگر ملت ها و شناساندن ملت ایران به جهان شده است؛ خداباوری، وفاق و مدیریت صحیح و اسلامی رهبری بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: در دوران جنگ با دست خالی در مقابل جهان ایستادیم و با خداباوری به پیروزی رسیدیم و امروز با پیشرفت های بدست آمده، چرا برخی باید بترسند و ترس را در جامعه القا کنند؟.

سردار معروفی تصریح کرد: مردم ایران در 9 دی با وصل شدن به ولایت فقیه بخشی از تاریخ را تغییر دادند و این حاصل وفاق و وحدت مردم بود؛ همانطور که نمی توان منکر این شد که این انقلاب حاصل اتحاد همه مذاهب و اقوام ایران زمین است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بر هوشمندی مردم ایران تاکید کرد و افزود: هوشمندی مردم ایران از انجایی معلوم است که این مردم با وجود مشکلات مختلف که باید حل شود، در زمانی که منافع ملی آنها در خطر باشد، پای نظام، انقلاب و ولایت فقیه خود ایستاده اند و این ایستادگی باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب تحت تسلط یهود بودیم و از ما حق توحش می گرفتند، گفت: الان مردم ایران اجازه دارند با فرماندار، استاندار و رئیس جمهور خود از طروق مختلف ارتباط برقرار کنند و نقد و پیشنهادات خود را بازگو کنند و این در حالی است که قبل از انقلاب این امکان وجود نداشت.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: کسانی تحلیل غلط به خورد جامعه می دهند و فکر می کنند که امریکایی ها نمی زنند؛ اشتباه فکر می کنند؛ چرا که آمریکا نمی تواند ما را بزند و مطمئن باشید که اگر می توانست، به ایران حمله می کرد.

سردار معروفی یاداور شد: کشورهایی مثل عراق و لبنان و دیگر های کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از جمهوری اسلامی ایران و با تشکیل بسیج مردمی، توانستند با دشمنان داعشی و صهیونیست خود مقابله و عزت خود را در جهان حفظ کنند.

وی گفت: با وجود اینکه مقام معظم رهبری چندین سال بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کردند، تنها با درج خواسته رهبری به عنوان" شعار سال" اکتفا شده است فارغ از اینکه خواسته های رهبری شعار نیست بلکه تکلیف است و اقدام در راستای آن واجب.

سردار معروفی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر اجرای پروژه های بلند مدت و سنگین بر بنگاه های زودبازده نیز تاکید داشتند تا به این وسیله اقتصاد خانواده ها تقویت شود؛ اما به این موضوع توجه نشد!.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با حساس خواندن جایگاه ولایت فقیه، تصریح کرد: دشمن با هدف قرار دادن نهادهای انقلابی درصدد خالی کردن اطراف رهبری است و برخی نیز از درون، خواسته و ناخواسته در راستای اهداف دشمنان گام بر می دارند.

وی دشمن را غیر قابل پیش بینی و غیر قابل اطمینان دانست و گفت: با تهدید رئیس جمهور ایران و سردار سلیمانی، سیاست های آمریکا یکشبه تغییر کرد؛ ولی چند ساعت بعد از آن شاهد ابلاغ رویکردی دیگر از سوی انها بودیم و این یعنی غیر قابل اعتماد بودن دشمن است.

لازم به ذکر است؛ مراسم تکریم از مصطفی لو فرمانده سابق و معارفه بیات فرمانده جدید سپاه شهرستان کلاله با حضور و حکم سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در مسجد امام حسین(ع) و با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

IMG_2272.jpg

IMG_2274.jpg

IMG_2275.jpg

IMG_2281.jpg

IMG_2313.jpg

IMG_2316.jpg

IMG_2318.jpg

IMG_2319.jpg

IMG_2321.jpg

IMG_2324.jpg

IMG_2325.jpg

IMG_2327.jpg

IMG_2329.JPG

IMG_2333.jpg

IMG_2335.jpg

IMG_2338.jpg

IMG_2340.jpg

IMG_2341.jpg

IMG_2345.jpg

IMG_2346.jpg

IMG_2353.jpg

IMG_2357.jpg

IMG_2361.jpg

IMG_2365.jpg

IMG_2366.jpg

IMG_2369.jpg

IMG_2371.jpg

IMG_2372.jpg

IMG_2391.jpg

IMG_2392.jpg

IMG_2408.jpg

IMG_2418.jpg

IMG_2422.jpg

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.