1397-06-07 05:24
1329
0
56507
سردار معروفی در جمع هنرمندان بازسازی واقعه غدیرخم؛

غدیر رمز وحدت مسلمین است / کاربزرگ و هنرمندانه ای انجام دادید

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در جمع هنرمندان بازسازی واقعه غدیر خم گفت :این کار بزرگ فرهنگی که شما امروز هنرمندانه انجام دادید در ذهن بینندگان نقش بست.

به گزارش گلستان ما ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در برنامه بازسازی واقعه غدیر خم که در شهرستان گرگان برگزار شد در جمع هنرمندان این نمایش فاخر اظهار کرد :شاید افراد در کتب مختلف و یا در پای منبرها و حتی خطبه ها  را خوانده و شنیده باشند اما اثر هنر در ماندن آن چیز دیگری است  که کار فوق العاده ای و ارزشمندی را انجام دادید وبنده  که سی یا چهل بازسازی واقعه غدیر را در استانهای مختلف فرمانده بودم از نزدیک مشاده کردم اماکیفیت امروز شما در بعضی صحنه ها فوق العاده بود .

سردار معروفی اضافه کرد : منظم و با انظباط هنروری کردید و کارگردانی شما با ظرافت وبا رساندن پیام همراه بودو این ارزشمنداست.

وی همچنین با تشکر از عوامل دست اندرکار این برنامه فاخر اذعان کرد :کار بزرگی انجام دادید و هنرمندانه کار شد وبنده برخود تکلیف و وظیفه دانستم از همه شما تشکر کنم .

فرمانده سپاه نینوا ابراز داشت :غدیر در حقیقت رمز وحدت مسلمین است و این پیامی که شما در این صحنه آخر رساندید که گروهی جدا چادر زدند و بحث فتنه را درست کردند چقدر زیبا بود این را اگر با جامعه امروز خودمان تطبیق بدهیم  میبنیم  که امروز همان فتنه در مقابل ولایت فقیه شکل گرفته است .

سردار معروفی در پایان گفت :شما دل امیر المومنین علیه السلام و خواهر ها دل حضرت زهرا سلام الله و پیامبرصلی الله را شاد کردند و بازسازی غدیر یعنی این ،یعنی امید و انسجام در جبهه حق ، در جبهه اسلام و حکومت اسلامی که من و شما امروز در زیر سایه این حکومت ولایی زندگی میکنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.