1397-06-07 02:53
895
0
56505
روابط عمومی سپاه نینوا خبرداد؛

کشف انبارهای احتکار توسط سازمان اطلاعات سپاه نینوا در گرگان

در پی اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه نینوا بر انبارهای کالا در شهرستان گرگان ، چندین انبار کالای احتکار و اختفا شده با هماهنگی دستگاه قضایی استان کشف و پلمپ شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان در پی اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه نینوا بر انبارهای کالا در شهرستان گرگان ، چندین انبار کالای احتکار و اختفا شده با هماهنگی دستگاه قضایی استان کشف و پلمپ شد.

در طرح نظارت و برخورد ضربتی با عوامل احتکار، سلیمانی معاون دادستان استان گلستان گفت: پیرو اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بر انبارهای کالا در شهرستان گرگان با همکاری شعبه سیار دادستانی - سازمان تعزیرات حکومتی استان به همراه عوامل اطلاعاتی سپاه ، سازمان صنعت معدن و تجارت ، انبارهایی که به صورت غیر قانونی کالاهای مصرف عمومی مردم را احتکار و اختفا کرده بودند شناسایی و بعد از آن برابر مقررات پلمپ و با محتکرین ضمن تشکیل پرونده و ارسال آن به تعزیرات حکومتی برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

سلیمانی افزود: اموال شناسایی شده پس از صورت جلسه برای تعیین ارزش ریالی توسط کارشناسان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان ارجاع و سپس در سازمان تعزیرات حکومتی موضوع به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی از مردم شریف استان خواست در صورت مشاهده افرادی که اقدام به احتکار و اختفا کالا در انبار ها و سایر مکان هایی که شناسایی نشده اند را بلافاصله به ماموران امنیتی نظامی اطلاعاتی اعلام تا با این عوامل برخورد قانونی صورت پذیرد.

لازم به توضیح است انبارهای احتکار شده شامل رب ، مواد شوینده و خوراکی ، انبارهای بزرگ چوب - نئوپان و mdf می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.