1397-06-06 17:55
690
0
56468
واکنش استاندار به نقض حقوق شهروندی در گلستان :

در ماجرای کلاغ پر سازمان بازرسی کشور ورود کند / باید به من گزارش مکتوب بدهند تا پیگیری کنم

استاندار گلستان گفت : در خصوص نقض حقوق شهرندی و کلاغ پر بردن تعدادی از کارکنان بانک باید به من گزارش مکتوب برسد تا دستور پیگیری دهم .

به گزارش گلستان ما ؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان روز گذشته در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص نقض حقوق شهروندی در استان گلستان و کلاغ پر بردن تعدادی از کارکنان بانک ، اظهارکرد: من خیلی درگیر جزئیات این موضوع نیستم ، شاید این موضوع در فضای مجازی شیرین بوده و پخش شده باشد ولی من اینقدر درگیر مسائل استان هستم که این موضوع را به صورت ریز وارد نشدم .

هاشمی افزود : انتظام از دستگاههای نظارتی استان اینست که اگر در جریان این کار قرار دارند به من گزارش بدهند .

وی تصریح کرد : از همین جا از سازمان بازرسی کل کشور می خواهم به این پرونده وارد بشود چون من هیچ گزارش مکتوبی را در این خصوص ندارم بایستی به من مکتوب گزارش بدهند تا من دستور کار بدهم .

استاندار گلستان اشاره کرد : خیلی از چیزایی که در فضای مجازی منتشر میشود مستند نیست و صحت وسقم آن زمانی هست که مکتوب بشود یا همان فرد شهامت داشته باشد به ما اعلام کند یا دستگاه نظارتی مثل اطلاعات و بازرسی و ... به من بگویند .

هاشمی تاکید کرد : با اینحال چون سوال کردید قطعا پیگیری و نتیجه به شما گفته خواهد شد .

گفتنی است این موضوع اردیبهشت ماه امسال توسط این پایگاه خبری با تیتر "حقوق شهروندی در گلستان زیر پای فیل"رسانه ای شد و اخیرا نیز با یک گردش کار رسانه ای سه ماهه به کانال های تلگرامی مطرح کشور چون اصلاحات پرس و کانال تلگرامی مشروعیت و کارآمدی (هواداران ایت الله هاشمی) رسید.

واکنش استاندار گلستان اولین واکنش رسمی در استان گلستان به نقض حقوق شهروندی بود.

91

92

93

94

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.