1397-06-04 10:50
396
0
56414
استاندار گلستان:

دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه ماست / امریکا تحمل اقتدار ایران را ندارد

استاندارگلستان گفت: برنامه های دشمن در حوزه های نظامی، اجتماعی، شکاف  بین اقوام  بی نتیجه  بود لذا به دنبال ایجاد نارضایتی  در جامعه در حوزه سلامت، اقتصاد و ..است.

به گزارش گلستان ما؛ سید مناف هاشمی امروز در سومین همایش اسوه های صبوری که به مناسبت روز بین المللی یادبود گرامیداشت قربانیان تروریسم که در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد، اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را در ارتباط با شهدای ترور و دفاع مقدس و مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است .استان گلستان نیز قدمگاه 18 شهید مدافع حرم و 211 شهید در حوزه ترور است.

وی افزود: در کشور ما 17 هزار شهید ترور  نشان می دهد کسانی که امروز ادعای مبارزه با تروریسم دارند و برخی کشورهای مسلمان را هم تروریست می شناسند، در سابقه دفاع از تروریسم از کشور ما عقب ترند.

استاندارگلستان تصریح کرد: کشورامریکا و اسرائیل سردمدار تروریست در دنیا هستند ولی ایران را کشور تروریستی می خوانند در حالی که  خود قربانی تروریسم است.

وی  ادامه داد این کشورها همواره ایران را به دلیل عدم همراهی آنها تحت فشار قرار می دهند اما امروز بسیاری از کشرها به حقانیت ایران پی برده اند .

وی برجام  و بعد از آن را سندی بر حقانیت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ایران با حسن نیت مذاکره کرد و در حال حاضر به تعهدات خودش پایبند است .هرچند امتیازاتی کوچکی داد و در قبال آن امتیازتی هم  گرفت اما این تعهد تا زمانی ادامه دارد که آن کشورها هم به تعهدات خود پایبند باشند.

هاشمی با بیان اینکه امریکا تحمل اقتدار ایران را ندارد، گفت: امروز می بینیم که همپیمانان این کشور نیز به پاییبندی ایران به تعهداتش اذعان می کنند .

این مقام مسئول  برنامه های دشمن در حوزه های نظامی، اجتماعی، شکاف  بین اقوام را بی نتیجه خواند و اذعان کرد:  دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی  در جامعه در حوزه سلامت، اقتصاد و ..است.

وی با بیان اینکه دشمن اعتبار جهانی خود را  با همین اقدامات دارد از دست می دهد، گفت: امروز زمان وحدت در کشور است تا الگویی برای کشورهای منطقه و سایر کشورهای مسلمان بوه و ادامه دهنده راه شهدا به ویژه شهدای ترور باشیم.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.