1397-06-03 19:14
3393
1
56372
عضو ستاد شهرام کوسه غراوی:

طیار با عملکرد ضعیفش گنبدی‎ها را به سمت غراوی سوق داده است/ دلیل شکر آب شدن رابطه دو نماینده در شرق استان

اینکه مردم خواستار چنین درخواستی هستند مقصر غراوی است یا طیار که به دلیل عملکرد ضعیفش شهروندان گنبدی را به سمت کوسه غراوی سوق داده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین خسروی از شهروندان گالیکش و عضو ستاد شهرام کوسه غراوی نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتشار مطلبی تحت عنوان " نقد عملکرد غراوی به قلم یک فعال ترکمن: عدم توجه به شایسته‌سالاری و دخالت در انتصاب‌ها " در نیلکوه جوابیه‌ای به این پایگاه خبری ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید...

در روزهای گذشته نقدی بر عملکرد نماینده شرق گلستان، شهرام کوسه غراوی با قلم آقای عطا محمد فروز در نیلکوه منتشر شد. لازم دیدیم مطالبی در این خصوص عنوان داریم.

با وجود آنکه نقد حق هر شهروندی است و همه مسئولین در سایه نقد است که می‌توانند به عملکردهای نسبی فائق آیند اما با احترامی که برای برادرمان عطا محمد فروز قائلیم باید عرض کنیم مواردی که به قلم ایشان منتشر شد و همان‌گونه که خود ایشان نیز گفتند بیشتر حرف‌های کوچه خیابانی و یا بهتر بگوییم خاله‌زنکی است تا بررسی نقادانه که به آن‌ها می‌پردازم.

برادر عزیز خود شما می‌گویید در هر کوی و برزنی حرف کاندیداتوری شهرام غراوی از حوزه گنبد است، خب کمی اگر تفکر کنید باید به این نتیجه برسید که عملکرد غراوی در حوزه انتخابیه فعلی خود به‌گونه‌ای بوده که صدای آن به مردم در هر گوشه‌ای از گنبد رسیده و خواستار کاندیداتوری ایشان از این شهرستان شده‌اند تا از توانمندی ایشان برای منطقه خود بهره‌مند شوند، حال اینکه مردم خواستار چنین درخواستی هستند مقصر غراوی است یا طیار که به دلیل عملکرد ضعیفش شهروندان گنبدی را به سمت کوسه غراوی سوق داده است.

اینکه مردم گنبد خواستار حضور غراوی هستند و دلیل شکر آب شدن بین این دو نماینده نیز همین است باید چه کرد.

یعنی به مردم بگوییم حق انتخاب و درخواست ندارید که آقای طیار دلخور نشوند تا یک دوره دیگر شاهد نماینده‌ای ضعیف برای شهری تاریخی و دوم استان باشیم.

اما اینکه به مصلحت است یا نیست را مردم در روز انتخابات مشخص می‌کنند نه من و شما بنابراین اگر آقای طیار عملکرد مناسبی داشته باشند پس نباید شما و ایشان نگرانی داشته باشند از کاندیداتوری افرادی مانند غراوی در گنبد.

حال پاسخ برخی از مطالب شما:

1- آقای فروز گفته‌اید:

((آزموده را آزمودن خطاست))؛

اما عرض کنیم خدمت شما این جمله برای افرادی است که کارنامه خوبی نداشته‌اند نه مانند غراوی که به‌زعم خود شما عملکرد قابل قبولی در حوزه‌های مختلف کاری داشته و این را بدانید که قیاس شما در خصوص غراوی و برمک قیاس مع‌الفارق است، چراکه هیچ‌وقت غراوی برمک نخواهد بود و طیار هم رستگار، بنابراین باید گفت ((آزموده موفق را آزمودن بجاست))

2- برادر عزیز گفته‌اید که:

((جوانان ترکمن واگرا هستند و لیدرهایی که تعیین‌کننده انتخابات هستند، مقبولیت را بر شایستگی و عملکرد ترجیح می‌دهند)).

بگذریم از اینکه این مطالب شما توهین به درک و شعور جوانان و قوم عزیز ترکمن است. اما اگر هم مطالب شما صحیح باشد پس گزینه‌ای که هم مقبولیت دارد، هم عملکرد و شایستگی و جامع‌الشرایط است و قطعاً موردپذیرش عقلا و علمای ترکمن قرار خواهد گرفت، غراوی خواهد بود نه قرجه طیار چراکه خود شما گفتید: ((آزموده را آزمودن خطاست))

لذا این جمله در مورد آقای طیار صدق می‌کند چراکه ایشان یک‌بار آزموده شد و همگان به عملکرد ضعیف او پی برده‌اند بنابراین کسی که شایستگی و عملکرد مناسب نداشته باشد دیگر مقبولیتی هم نخواهد داشت و آزمودن مجدد او خطاست.

3- فروز عزیز شما دربند سوم به دلیل اینکه دلایلی بر گفته‌های خود داشته باشید به شهید هلاکو افترا زده و انتخابات همان دوره گنبد را زیر سؤال بردید و اگر باشند برگزارکنندگان انتخابات همان زمان یا اطرافیان شهید هلاکو می‌توانند به دلیل افترا و نشر اکاذیب شمارا بازخواست کنند چراکه به‌وضوح عنوان کرده‌اید شهید هلاکو تخلف انتخاباتی کرده و از شهر آزادشهر رأی وارد گنبد نموده که این جفا به مردم گنبد است که با رأی خود دست به انتخاب زده بودند. اما این نکته که اعتماد به شهید اترک طیار از بین رفته بود، اکنون در مورد طیار ثانی صدق می‌کند و اعتماد مردم از قرجه نیز سلب شده است.

4- دوست عزیز از شایسته‌سالاری و برخوردهای ناصواب گفتید؛ فروز بزرگوار این‌گونه که شما می‌گویید در مورد جابجایی بخشدار و فرماندار بیشتر عملکرد دولت روحانی و استاندار گلستان را زیر سؤال می‌برید مگر عزل و نصب مدیران با نمایندگان است خب اگر این‌گونه که شما می‌فرمایید پس مطالبی که در خصوص عزل بخشدار مرکزی گنبد که در کارنامه خود سوابقی درخشان ازجمله برادر شهید، 25سال سابقه کار سیاسی در فرمانداری گنبد، کارشناس ارشد علوم سیاسی و استاد دانشگاه بودند، که گفته شد با دخالت مستقیم قرجه طیار بوده درست است. یا دخالت‌های مستقیم طیار در عزل و نصب‌های حتی دهیاران، برادر عزیز اگر مطالب شما در خصوص بخشدار کلاله درست است در مورد بخشدار و دهیاران گنبد هم صحیح خواهد بود.

اما اگر منظورتان این است که لابی و ارتباطات غراوی با مسئولین استانی و کشوری قوی‌تر و مستحکم‌تر از قرجه طیار است آن مطلبی دیگر است.

اما در خصوص فرماندار مراوه‌تپه اگر تا حالا هم‌تغییر نکرده بسیار دیر شده چراکه ایشان فرهنگی بوده و برای کار سیاسی مناسب نبوده و دوره مأموریت ایشان نیز پایان‌یافته و بهتر آن است به کاری که اهل آن است هدایت شود.

5- برادر بزرگوار قابل‌درک است که نگارش بند پنجم برای شما چه مقدار سخت بوده و با اکراه قلم‌زده‌اید چراکه عملکرد غراوی در حوزه انتخابیه در خصوص جذب اعتبارات از سد چل چای نرماب گرفته تا اعتبارات تعریض جاده مینودشت و گالیکش، بیمارستان و کلینیک تخصصی گالیکش، جاده گالیکش به گلستان و دوراهی کلاله، همچنین تکمیل بیمارستان کلاله و جاده دوراهی تا کلاله روکش جاده کلاله تا مراوه‌تپه شروع به کار بخشی از جاده مراوه‌تپه تا آشخانه و نیز بیمارستان مراوه‌تپه و همچنین دعوت از بسیاری از مدیران کشوری در منطقه و ده‌ها عملکرد دیگر به‌گونه‌ای بوده حتی شمای منتقد نتوانستید از بازگو کردنشان سرباز زنید.

اما ای نگارنده محترم مگر متولی امنیت و نگهبانی اموال منطقه با نماینده است که وی را متهم به کم‌کاری در به سرقت بردن سنگ‌های خالدنبی می‌کنید اگر این‌گونه است از فردا هر نوع سرقت در منطقه از آفتابه دزدی تا سرقت منازل هم به‌پای نماینده باید نوشت. این چه مباحث مضحکی است که مطرح می‌کنید.

6- آقای فروز اگر منظور از بازی‌های پشت پرده و دخالت در امور اجرایی مشورت مسئولان اجرایی با نماینده است که این امری عادی است اما اگر نظر حضرت‌عالی دخالت و پافشاری در عزل و نصب‌ها است مصداقی بفرمایید تا همگان بدانند چراکه تاکنون چنین موردی در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه تپه نداریم اما در مورد حوزه گنبد مصداق داریم باوجوداینکه طیار با بلیط اصلاح‌طلبان به مجلس رفت اما به آن‌ها پشت کرده و نیروی تمام‌قد احمدی‌نژاد که از برادران جبهه پایداری بود را به‌واسطه آنکه در انتخابات باعث شکستن رأی رقیب شده بود را با فشاری که به صادقلو استاندار وارد نمود به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی فرماندار گنبد گمارد و دیگر مصادیقی که از حوصله این مطالب خارج است.

7- اما نویسنده گرامی شاید بند هفتم شما بزرگ‌ترین جفا در حق یک انسان شایسته مانند مهندس قزلجه باشد چراکه به دلایلی واقعیت را در مورد ایشان پنهان کردید و اگر وی آمادگی پذیرش شهرداری کلاله را داشته باشند بهتر است شورای کلاله در انتخاب وی که فردی پاکدست و متخصص در امور است درنگ نکنند.

اما برای اطلاع و یادآوری حضرت‌عالی عرض کنیم که قزلجه فردی بانفوذ بسیار زیاد در اقوام ترکمن و حتی فارس گنبد است، او محور اتحاد و ائتلاف شوراهای شهر دوره چهارم و رئیس مرکزی ستاد ائتلافی شورای برنده گنبد بود.

حال این گفته شما در خصوص نداشتن پایگاه و جایگاه آقای قزلجه در میان مردم جفای بزرگی است که بهتراست از او طلب عفو نمایید.

8- عطا محمد عزیز دربند هشتم مواردی که اشاره نمودید کاملاً خلاف آن چیزی است که وجود دارد چراکه بخشی از پروژه جاده مراوه‌تپه به آشخانه در حال انجام است و در ضمن این پروژه‌ها ملی است و باوجودآنکه در برنامه‌های دولت قرار دارد ولی به دلیل اولویت‌بندی در مقام ضرورت قرار ندارد و در مراحل بعد انجام خواهد گرفت.

اما پاسخ شما به پاراگراف پایانی که گفته‌اید کهنه سرباز منطقه آنه محمد غراوی به انتظار است. باید عرض کنیم خدمت شما که انتظار و منتظر ماندن در فرهنگ اسلامی امری مبارک و بسیار سفارش شده از سوی ائمه است و به همین جهت به کهنه سربازتان بفرمایید چون سابقه خوبی برای منتظر ماندن دارند؛ (سر چهاره های شهرستان بندر ترکمن)

بجای انتظار کشیدن برای شهرام کوسه غراوی زحمت بکشند منتظر فرج مهدی موعود (عج) باشند تا شاید حضرت ایشان ظهور بفرمایند و گناهان همه ما به‌ویژه گناهان کهنه سرباز دیار شما آنه محمد غراوی را پاک نمایند، انشالله

اما اگر منظورتان این است کهنه سرباز قرار است از حوزه گنبد کاندیدای مجلس شوند توصیه می‌کنیم برای آنکه بتوانند حداقل یک رأی داشته باشند از بندر ترکمن شرکت نمایند تا تنها یار او، رئیس دفتر دوران فرمانداری‌اش به ایشان رأی دهند چراکه او دیگر نه مقبولیتی در میان یاشولی های گنبد و نه جایگاهی میان جوانان و سیاسیون گنبد دارند.

ضمناً این کهنه سرباز تمام اقدامات خود را در دوره قبل در حوزه انتخابیه مینودشت و دیگر شهرها بکار برد که به‌عنوان برگ برنده شهرام کوسه غراوی بود چراکه بزرگ‌ترین موهبت الهی برای نماینده شرق همین مخالفت آنه محمد غراوی با برادرزاده‌اش بود.

امیداست خداوند این موهبت الهی خود را از کوسه غراوی دریغ نکند و این مخالفت کهنه سرباز با وی را پایدار نگه دارد چراکه در صورت همراهی و موافقت آنه غراوی با برادرزاده‌اش عذابی الهی و اجتماعی برای کوسه غراوی خواهد بود که آن زمان باید به نماینده شرق شک کرد و نسبت به او تجدیدنظر نمود.

در پایان انتظار می‌رود به استناد قانون کانال‌های خبری که اقدام به انتشار نقد بر عملکرد نماینده شرق را منتشر نمودند جوابیه فوق را نشر دهند.

با سپاس
حسین خسروی

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.