1397-06-03 10:02
491
1
56361
تربتی نژاد :

مشکلات کشور ناشی از تحریم ها نیست / روزنه امید در پتروشیمی گلستان

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان اینکه با وجود مشکلات زیاد پیشرفت‌های خوبی در کشور داشتیم، گفت: مسائلی که اواخر سال گذشته و امسال در کشور ایجاد شده منطق اقتصادی ندارد و ناشی از تحریم‌ها نیست.

به گزارش گلستان ما ؛ نورمحمد تربتی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اشتغالزا شهرستان گرگان اظهارداشت: دولت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای را به ملت ایران ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات زیاد پیشرفت‌های خوبی در کشور داشتیم، گفت: مسائلی که اواخر سال گذشته و امسال در کشور ایجاد شده منطق اقتصادی ندارد و ناشی از تحریم‌ها نیست.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتفاقات اخیر ناشی از جو روانی است که در کشور ایجاد شده و نیاز است در این شرایط، بیش از هر زمان دیگری مجلس و ملت با دولت همراهی کنند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین دولت در شرایط کنونی افزود: کارگزاران نیز باید توجه بیشتری به معیشت مردم داشته و سایر قوا هم با دولت هماهنگ و همراه باشند.

تربتی‌نژاد در ادامه با اشاره به بررسی لایحه منطقه آزاد اینچه برون اظهارداشت: هفته آینده این لایحه در صحن مجلس مطرح می شود و با فضای خوبی که شکل گرفته به احتمال فراوان این لایحه مصوب خواهد شد.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه پتروشیمی استان هم گفت: این پروژه حدود 92 هزار سهامدار دارد که مسئولان استانی پیگیر حل مشکلات آن هستند و روزنه‌های امیدی هم پیدا شده است./ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.