1397-06-03 02:47
788
0
56348
نامه دکتر حسن بیارجمندی به دادستان کل کشور:

چرایی حضور یک مسئول رسانه‎ای پیگیر خط نفوذ در هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌ها! ؟/ درخواست طرح دعوی علیه سازمان دهندگان خسارت به اموال و منافع و مصالح ملی

علی رغم هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی در حدود یکسال گذشته، این نفوذ سازمان یافته متاسفانه رخ داده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با «بی تدبیری» و ... بعض افراد در عالی ترین سطح به  اموال و منافع و مصالح ملی خسارت جبران ناپذیری وارد نموده اند.

به گزارش گلستان ما، دکترحسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه،طی نامه ای به دادستان کل کشور  نوشت:

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری

 دادستان محترم کل کشور

موضوع: طرح دعوی علیه مباشرین و مسببین خسارت به اموال و منافع و مصالح ملی در فتنه سازمان یافته اقتصادی اخیر

با سلام و تحیات الهی

احتراما با عنایت به گزارش خبری مورخه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ راجع به نشست جنابعالی با عنوان هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌ها که در پایگاه اطلاع رسانی دادستانی کل کشور با همین عنوان و تیتر: « هشدار نسبت به نفوذی‌هایی که ماموریت اثرگذاری در اتاق‌های تصمیم گیری را برعهده دارند» انتشار یافته است؛ به استحضار می رساند براساس تصاویر انتشار یافته  از این نشست متاسفانه یکی از مدیران رسانه ای -  که جریده وی بطور خاص از مقطع شهریور سال ۱۳۹۶خواسته یا ناخواسته ! پوشش یک نسخه مشهور و عملیاتی  نفوذ اقتصادی-سیاسی را دنبال می کند- حضور موثر داشته است !!!

این نسخه و خط نفوذ بسیار حساب شده و فکر شده برای تغییر نظام جمهوری اسلامی که توسط یکی از چهره های سرشناس علمی مقیم آمریکا و تحت حمایت یکی از اندیشکده های مشهور آمریکایی تئوريزه و توسط مدیر بخش خاورمیانه ای آن ( که در پرونده خود سابقه طرح ریزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و بازداشت را دارد)معرفی شده است؛ گام به گام در ماه های گذشته اجرا و اکنون با اجرای اصلی ترین مرحله آن – که تداعی کننده دقیق مدل پیاده سازی شده آن است- مراحل نهایی خود را طی می نماید! در تمام این مدت با کمال تعجب جریده یاد شده همچون یک هاب رسانه ای داخلی عمل کرده و  عمده گام های یاد شده را در داخل ایران بسط و ترویج و در چارچوب آن گفتگوهایی ترتیب داده و منتشر نموده است که منجر به جریان سازی این مدل نفوذ اقتصادی برای تغییر نظام جمهوری اسلامی شده است.

مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار ۲۵ /شهریور/ ۱۳۹۴ فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامى به این نفوذ اشاره  و برای بار دوم نسبت بدان هشدار داده بودند:« امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ است برای این کشور؛ دنبال نفوذند... در زمینه‌های اقتصادی، چشمهای بینای مسئولین اقتصادی بایستی باز باشد و مواظب باشند که [دشمنان‌] نفوذ اقتصادی پیدا نکنند؛ چون نفوذ دشمن پایه‌ی اقتصادِ محکم را متزلزل میکند. آنجاهایی که نفوذ اقتصادی کردند، آنجاهایی که توانستند خودشان را بر اقتصاد کشورها و ملّتها مثل یک بختکی سوار بکنند، پدر آن کشورها درآمد. اینجا ده پانزده سال قبل از این، رئیس یکی از همین کشورهایی که جزو کشورهای پیشرفته‌ی منطقه‌ی ما بود، در سفری که به تهران داشت و پیش ما آمد به من گفت آقا ما به خاطر نفوذ اقتصادی در ظرف یک شب تبدیل شدیم به فقیر، به گدا؛ راست میگفت ».

اکنون که علی رغم هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی در حدود یکسال گذشته، این نفوذ سازمان یافته متاسفانه رخ داده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با «بی تدبیری» و ... بعض افراد در عالی ترین سطح به  اموال و منافع و مصالح ملی خسارت جبران ناپذیری وارد نموده اند: بدین وسیله از جنابعالی درخواست می گردد که با عنایت به ایفای نقش مدعی العمومی در گستره كشوری از سوی شما و به استناد ماده ۲۹۰ ق. آ. د.ك مصوب ۱۳۹۲ ،دستور فرمایید اقدام لازم راجهت طرح دعوی علیه مباشرین و مسببین خسارت به اموال و منافع و مصالح ملی در فتنه سازمان یافته اقتصادی داخلی و خارجی اخیر را  وفق قوانین مبذول فرمایند.

بدیهی است این حقیر در صورت درخواست مستقیم از سوی آن دادستانی ضمن همکاری کلیه مستندات مورد اشاره  و نتایج تحقیقات شخصی خویش را در اختیار مقامات ذیصلاح قضایی خواهم گذاشت.

والعاقبة للمتقین

حسن بیارجمندی

رونوشت:

گزارش های مردمی دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.