1397-06-02 09:57
543
0
56333
نماینده گرگان در مجلس:

باید وزرای اقتصاد قبلی را مواخذه می‌کردیم/ برای استیضاح تصمیم قطعی نگرفته‌ام

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر اقتصاد به نظرم خیلی کارساز نیست و باید ساختار وزارتخانه تغییر کند و ما باید وزرای قبلی را مواخذه می‌کردیم که متاسفانه رفتند.

 به گزارش گلستان ما، نبی هزارجریبی در خصوص طرح استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی که هفته آینده اجرا خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: استیضاح وزیر به نظرم خیلی کارساز نیست.

وی ادامه داد: فرد برود و باز یک فرد دیگری بیاید خیلی تاثیری در تغییر رویکرد اتفاق نخواهد افتاد سیستم ناکارآمدی که وجود داشت باز هم وجود خواهد داشت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیری که می‌آید باید از ابتدا شروع و شبکه‌های مافیایی را از بین ببرد و در ادامه با موفقیت کار کند.

هزارجریبی گفت: وزیر فعلی نیز چند ماه است که بر سر کار آمده و دقیقا در بحران و طوفان بر صندلی وزارت تکیه زد، این وزیر چه کاری می‌تواند انجام دهد.

وی اضافه کرد: ما باید قبلی‌ها را مواخذه می‌کردیم که رفتند اما بازهم ما خواسته مردم را تمکین می‌کنیم.

*معنی ندارد که گردن وزیری را که تازه سر کار آمده را بزنیم

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که با این صحبت‌ها شما مخالف استیضاح وزیر اقتصاد هستید، گفت: هنوز در حال تصمیم‌گیری هستم زیرا معتقدم سیستم وزارتخانه باید اصلاح شود و معتقدم معنی ندارد که گردن این وزیری را که تازه سر کار آمده را بزنیم.

هزارجریبی تاکید کرد: اما به هر ترتیب ما هم تحقیق می‌کنیم و مشورت می‌کنیم و شاید تا لحظه رای دادن نظرم بر این باشد که وی باید از این مسوولیت کنار برود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.