1397-05-31 11:40
625
0
56297
به کوری بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران

ملت ایران؛ جشن هزارسالگی انقلاب اسلامی را در عید بندگی طلب می‌کنند

به کوری چشم آمریکا و اسراییل جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهیم گرفت و ملت ایران جشن هزار سالگی این انقلاب را در عید بندگی طلب می‌کنند.

به گزارش گلستان ما ؛عید سعید قربان ، عیدی که در آن همه مسلمانان جهان به شادی و سرور می‌پردازند و خودشان را برای یک مهمانی بزرگ آماده می‌کنند عده‌ای با گل و شیرینی صله رحم را به جا می‌آورند و عده‌ای برای این روز بزرگ مهمانی تدارک دیدند و خیلی‌ها در روز عید قربان در عربستان، مراسم حج را انجام می‌دهند و قربانی می‌کنند.

اما در این میان حج سال 1394 را همه به خاطر دارند از حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام گرفته تا کشته شدن زائرین در مراسم رمی جمرات که بیش از 2 هزار نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند حجی که در حقیقت یکی از تلخ‎ترین حج در تاریخ اسلام محسوب می‌شود و درواقع حج خونین برای زائران بیت‌‎الله الحرام بود.

در روزی که همه مشغول شادی و جشن و سرور بودند و برای رضای خدا قربانی می‌کردند و با گوشت قربانی به نیازمندان کمک می‌کردند فاجعه‌ای تلخ همه را در شک فرو برد و این جشن را به غمی بزرگ مبدل کرد.

در فاجعه منا بی‌‎نظمی و بی‌‎کفایتی مسوولان برگزاری حج بر همه مبرهن و واضح بود، خاندانی که خودشان را به عنوان خادم‌‎الحرمین می‌دانند، به‌جای تمرکز بر مدیریت صحیح هرساله حج، به دنبال پرورش و حمایت مالی از جریانهای تکفیری همچون داعش هستند.

حادثه تلخ و ناگوار منا که در سال 1394 رخ داد باعث به شهادت رسیدن بیش از 2 هزار حجاج شد که به دلیل بی‌تدبیری و بی‌برنامگی دولت سعودی حجاج را وادار کرد تا ساعت‌ها دمای بالای 50 درجه را تحمل کنند، 477 ایرانی در شرایط سخت و با لبهای خشکیده و تشنه به درجه رفیع شهادت رسیدند که در این بین تعداد 49 شهید از استان گلستان بود.

اکنون سه سال است که از این حادثه تلخ می‌گذرد و خانواده‌های شهدای منا سومین سالی است که عید قربان را بدون حضور عزیزانشان سپری می‌کنند در این میان نباید فراموش کنیم کسانی که برای حفظ و امنیت کشورمان جان خود را به کف دست گرفتند و به خارج از مرزهای ایران رفتند تا از نظام مقدس ایران اسلامی دفاع کنند.

واقعا جای شهیدان بویژه شهدای مدافع حرم در این عید بزرگ خالی است یادمان نرود اگر امروز جشن بزرگ قربان را در کنار خانواده به شادی می‌گذرانیم به دلیل رشادت‌های افرادی است که فرسنگ‌ها آن طرف مرزها با دشمنان می‌جنگند تا آرامش و امنیت را به ما هدیه کنند.

شهیدان همواره زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند یادمان باشد که هر چه امروز داریم از خیر و برکت شهیدان است از رشادت‌ها و دلیری‌های بزرگمردانی است که در راه حفظ امنیت و آرامش ایران جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست خیلی از کوته‌فکران درصدد این هستند که یاد شهدا را از ما دور کنند و با دروغ‌پردازی‌ها و هجمه‌های فرهنگی اعتقادات ما را نشانه گرفتند نباید بگذاریم که آنها به اهداف شومشان دست پیدا کنند کسانی که با فرافکنی می‌گویند مدافعان حرم برای پول جنگیدند بگویند با چه میزان پول حاضرند فرزند خودشان را به سلاخ‌خانه بفرستند آیا حاضر می‌شوند یک بند انگشت عزیزترین فرد خود را با تمام مادیات دنیا عوض کنند.

حال باید قیمت بگذاریم برای لحظه لحظه تنهایی کودکی که پدرش را برای دفاع از حریم ولایت و آل‌الله تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد کودکی که هرگاه دلش می‌گرفت سر بر زانوی پدر می‌گذاشت و آرامشی عمیق سراسر وجودش را در بر می‌گرفت اکنون برای درد و دلش به که پناه ببرد و سر بر بالین چه کسی بگذارد.

فرزند شهید مدافع حرمی که هرگاه دلش می‌گیرد سرش را بر خاک پدر شهیدش می‌گذارد از تنهایی‌اش با بابا سخن می‌گوید از زمانی که کارنامه قبولی‌اش را از مدرسه با افتخار به پدرش نشان دهد با این امید که پدر بغل باز کند و بوسه‌ای شیرین بر گونه‌هایش بنشاند اما دریغا جای پدر برای همیشه در خانه خالی است.

مادر شهیدی که همچون تمام مادران این مرز و بوم علاقه بسیاری به فرزندش داشت ولی به عشق امام حسین(ع) فرزندش را برای دفاع از حرم آل‌الله به عراق و سوریه می‌فرستد تا مدافعِ حرمِ پسران بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) شود حالا بگو قیمت چند؟ برای لحظه‌ای که مادر به جای پوشیدن لباس دامادی؛ رخت کفن بر تن پسر رشیدش ببیند.

به خدا به هیچ قیمتی نمی‌ارزد که کودکی، پدرش را برای همیشه از دست بدهد و بداند که دیگر بابا پیش خانواده بازنمی‌گردد، اصلا نمی‌توان بر روی لحظات تنهایی همسر شهید قیمت گذاشت بانویی که اکنون قرار است در اوج جوانی بار سنگین یک خانواده را به تنهایی به دوش بکشد به والله نمی‌توان برای آن لحظه‌ای که مادری در انتظار بازگشت پسر رشیدش از جنگ حق علیه باطل است و در آن هنگامی که برای حفظ از حرم آل‌الله به درجه رفیع شهادت می‌رسد و مادر با پیکر مطهر فرزندش رو به رو می‌شود، قیمت گذاشت.

همچون این شهید در کشور مقدس ایران فراوان وجود دارد و باید راه این شهیدان را با جان و دل ادامه دهیم و نگذاریم هدف کوردلان و دشمنان قسم‌خورده ایران تحقق یابد.

اما این را کوردلان و دشمنان انقلاب و اسلام در هر نقطه این کره خاکی هستند بدانند که جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی تا پای جان پای این انقلاب خواهند ایستاد و هرگز اجازه نخواهند داد که تحریم‌ها و فشارهای اجانب و بیگانگان بر غیرت دینی‌شان تاثیر گذارد و دشمنان بدانند که این آرزو را باید با خود به گور ببرند که انقلاب اسلامی متزلل شود و به کوری چشم آمریکا و اسراییل جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهیم گرفت و به فضل خدا خودمان را برای جشن‌های هزارسالگی انقلاب اسلامی نیز آماده خواهیم کرد.

==============

گزارش از سمیرا رجبی - فارس

==============

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.