1397-05-29 08:14
470
1
56222
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

شبکه خادمیاری هیچ وابستگی سیاسی جز به امام رضا(ع) ندارد / اعزام 700 هزار زائر محروم کشور به مشهد در سه ماه نخست سال

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: شبکه خادمیاری به هیچ جریان و گروهی تعلق ندارد و تنها وابسته به امام رضا است و تمام خدمات آنان نیز متعلق برکت و رحمت این امام رئوف می باشد.

به گزارش گلستان ما؛ مرتضی بختیاری در مراسم تودیع و معارفه مدیر تولیت آستان قدس رضوی در گرگان اظهارکرد: یکی از اتفاقات مبارکی که در ماموریت جدید آیت الله رییسی از سوی رهبر انقلاب رخ داده این بود که باید توجه به مجاوران نیازمند حصرت رضا و خدمت به محرومین باید در الویت کارها قرار بگیرد.

مرتضی بختیاری گفت: در این دوره تولیت آستان قدس با نوآوری جدید که انجام دادند مسئله خادم خدمت و مخدوم را مطرح کردند که در این طرح خدمت به زائران از مبدا تا مبدا صورت می گیرد.

و ی ادامه داد: در ابتدا تحقق این شعار برای ما کار سخت و ناشدنی به نظر می امد اما در ادامه آیت الله رییسی به بیان مبانی نظری آن پرداخت.

قائم مقام تولیت آستان توصیح داد: کسانی که خادمیار باشند در مرحله تخصصی و غیر تخصصی می توانند در خدمت محرومین باشند و این خدمات به عنوان خدمت به حضرت رضا در نظر گرفته می شود.

بختیاری گفت:خادم تنها آن کسی که در روضه منوره خدمت می کند نیست بلکه تمام کسانی که به نام امام رضا در مناطق محروم و اردوهای جهادی خدمت می کنند خادم محسوب و برای آنان پرونده خدمت ثبت می شود.

وی افزود: در دوره جدید در تمام استانها نمایندگی ایجاد کرده ایم و این در حالی بود که قبلا در استانهایی که امام رضا دارای موقوفه بود دفتر ثبت اسناد و املاک داشتیم.

وی بیان کرد: وظیفه دفاتر جدید علاوه بر رسیدگی به موقوفات در تمام زمینه ها فعالیت می کنندچرا که اعتقاد داریم اگر جامعه از سبک زندگی امام رضا بهره مند شود می تواند بهره های فراوان را کسب کند.

وی گفت: تا قبل از ماه رمصان توانستیم نزدیک به 700 هزار زائر محروم را به مشهد اعزام کنیم که در بین آنان از اهل سنت نیز وجود دارد .

بختیاری افزود: شبکه خادمیاری به هیچ جریان و گروهی تعلق ندارد و تنها وابسته به امام رضا است و تمام خدمات آنان نیز متعلق برکت و رحمت این امام رئوف می باشد.

وی گفت:اندیشه امام رضا کشور را بیمه می کند و رویشهای انقلابی که در این بستر رشد کنند از نهیب آمریکا نمی ترسند.

وی تصریح کرد: هر کس در هر رشته و تخصصی که دارد می تواند خادم باشد و در حال حاصر نیز در تخصصهای مختلف رسانه ای پزشکی، هنرمندی و... خادمیار وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.