1397-05-28 03:01
1149
1
56180
یادداشت وارده یک شهروند گرگانی :

جرجانی به صادقلو خیانت نمی کند

شهروندان گرگانی ، جرجانی را جزو حامیان توسعه شهر گرگان و صادقلو می دانند ، حال اگر او به سمت عهد شکنان غش کند قطعا جا برای تردید باقی خواهد گذاشت و با کاهش محبوبیت مواجه می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ خبر دیدار نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس که کاری جز انتصابات اقوام و اعضای ستاد خود در شهر گرگان نکرده ، با چند تن از اعضای شورای شهر برای مهندسی ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر گرگان در سال دوم موجی از انتقادها را برانگیخته است .

گفته شده هزارجریبی به همراه سه تن از اعضای شورا عصر روز گذشته (شنبه 27 مردادماه) در استانه انتخابات هیئت ریسه شورا ، جهت رایزنی و لابی به داخل اتاقی رفته و برای حمایت از یکی از اعضای ستاد انتخاباتی اش  بحث و بررسی داشته اند .

جدای از عبداللهی و آقا ملایی ، تردیدها به ابراهیم جرجانی حامی همیشگی حسین صادقلو بیشتر شد ، شهروندان گرگانی یکی از دلایل تحول عمرانی و اقدامات دوره گذشته را همراهی ابراهیم جرجانی با صادقلو شهردار گرگان ،حمایت از وی در بزنگاههای متعدد خصوصا تصمیماتی که جهت استیضاح وی گرفته می شد ، می دانستند برای همین به او بالاترین رای را در انتخابات شوراها ( 24 هزا رای) بعد از ناصر گرزین دادند .

حال از اینکه جرجانی را در صف عهدشکنان و عزل کنندگان صادقلو می بینند ناراحتند ، آنها به جرجانی اعتماد کرده اند و حال اگر جرجانی به یوسفی رای دهد اعتماد آنها شکسته خواهد شد .

در اینکه در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گرگان لابی حرف اول را می زند و تا آخرین دقایق معلوم نیست چه کسی چه رایی می دهد اما مردم گرگان حتی طاقت دیدن نام و تصویر جرجانی را درکنار لیست عهد شکنان ندارند و این ممکن است برای جرجانی یک نکته منفی باشد .

جرجانی تاکنون نشان داده فردی زرنگ و باتدبیر است و علیرغم اینکه برخی اعضا در ادوار گذشته در حق وی اجحاف کرده اند اما توانسته رای طلایی اش را حفظ کند ، او این بار هم می تواند از این مخمصه بیرون برود ، امیدواریم که تصمیم درستی بگیرد .

"تصمیمی که می تواند در نوع رفتار و گفتار شهروندان گرگانی و همراهانش در ادامه کار با او موثر باشد ."

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پ ب

دریغا! از این همه خیانت به صادقلو

0
0
پاسخ
1397-05-28 06:49

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.