1397-05-26 12:26
729
0
56126
آیت الله نورمفیدی:

اتفاقات سال 1332، در حال وقوع است، هوشیار باشیم/ اعتماد مردم نظام را بیمه می کند/ استاندار مشکلات را از سر راه سرمایه‌گذاران بردارد

امام جمعه شهر گرگان گفت: گاهی نیز مردم گلایه و شکایت دارند که انتظار می رود مسئولان به مردم و مراجعاتشان توجه و مشکلاتشان را رفع نمایند و باعث افزایش اعتماد آن ها شوند زیرا اعتماد مردمی مهم‌ترین ابزاری است که می تواند این نظام را بیمه کند.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه شهر گرگان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به دیدار تعدادی از مردم استان و سایر استان های کشور با رهبر انقلاب و مطالب مهمی که از سوی ایشان مطرح شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنانشان با اشاره به مسئله مذاکره مطرح شده از سوی رئیس جمهور آمریکا، گفتند اگر بخواهیم مذاکره کنیم با این آقا مذاکره نمی‌کنیم و آب پاکی را ریختند که سر جایشان بنشیند.

آیت الله نورمفیدی افزود: رهبر معظم انقلاب مطالب مهمی راجب به مشکلات اقتصادی عنوان داشتند که همه مسولان با اتحاد، وحدت، انسجام و برنامه ریزی باید مشکلات مردم را برطرف نمایند، گاهی نیز مردم گلایه و شکایت دارند که انتظار می رود مسئولان به مردم و مراجعاتشان توجه و مشکلاتشان را رفع نمایند و باعث افزایش اعتماد آن ها شوند زیرا اعتماد مردمی مهم‌ترین ابزاری است که می تواند این نظام را بیمه کند.

امام جمعه شهر گرگان در ادامه گفت: گاهی می شنوم بجای اینکه مسولان به دنبال حل گره‌ها باشند باعث به وجود آمدن مشکل می شوند، برخی برای  سرمایه‌گذاری در استان اعلام آمادگی می کنند اما مشکلاتی بر سر راه آن ها به وجود می آید که از سرمایه گذاری منصرف می شوند، جا دارد که استاندار در این قضیه ورود کند و مشکلات را از سر راه بردارد تا استان به سمت پیشرفت و تحول اساسی حرکت نماید.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به وطن اشاره کرد و بیان داشت: 26 مرداد سالروز آزادی اسرای ایرانی گرفتار در بند بعثی ها می باشد من این روز را به آنهایی که در اسارت با مشکلات فراوانی روبرو شدند اما مقاومت کردند و صلابت ایران را نشان دادند تبریک می گوییم و همیشه آزاده بمانند و آزاده زندگی کنند.

وی همچنین به سالروز کودتای 28 مرداد اشاره کرد و اذعان داشت: متاسفانه کودتای 28مرداد آمریکایی وانگلیسی در کشور که حکومت مردمی آن توانسته بود صنعت نفت را ملی کند و کشور را به سمت استقلال پیش ببرد، باعث نابودی حکومت ملی شد که باید از این حوادث عبرت بگیریم و شرایط امروز کشور را در نظر بگیرند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: پول های زیادی خرج شد و از اختلاف داخلی استفاده کردند تا کشور را دچار هرج و مرج کنند و کارهای زیادی انجام دادند و سبب کودتا و از بین بردن حکومت ملی شدند و مردم را دور کردند و از ناآگاهی آن ها استفاده کردند و شرایط از بین بردن حکومت را فراهم کردند و با 2 کودتا موفق شدند شاه را برگردانند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز احساس می‌کنم اتفاقات سال 1332، در حال وقوع است، در کشور مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود، اما هشدار می‌دهم باید حواسمان جمع باشد که به دام این اتفاقات نیفتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.