1397-05-17 04:16
4916
0
55895
تودیع و معارفه دوشنبه هفته آینده ؛

عبدالحسینی رفتنی شد / محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای گلستان شد

بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای گلستان رفتنی شد و قرار است محمد منتظر حجت مدیر کل فعلی صدا و سیمای سمنان جای وی را بگیرد .

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالحسینی در 12 اسفند ماه 92 بعد از رضا صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان شد .

دوران کاری عبدالحسینی در صدا و سیما فراز و نشیب های فراوانی داشت و علیرغم تلاش های انجام شده از سوی وی ، انتقاداتی نیز نسبت به روند کاری در این حوزه وجود داشته است .

یکنواختی در برنامه ها اعم از اخبار و سایر تولیدات تلویزیونی ، عدم خلاقیت در تولید برنامه ، کمرنگ بودن تحرک انقلابی در بدنه صدا و سیمای استان ، عدم تعامل با رسانه های مجازی و مکتوب استان ، عدم برگزاری نشستهای خبری با سایر رسانه ها غیر از رسانه ملی ، عدم استفاده بهینه از ظرفیت نخبگانی و علمایی استان و تمرکز عمده روی چند شخصیت مطرح استان ، ناتوانی در جذب درآمد از طریق تبلیغات تلویزیونی و .... را می توان از این دست بر شمرد .

عبدالحسینی در کارنامه مدیریت رسانه‎ای خود معاونت سیما و قائم مقامی صدا و سیمای مرکز یزد را بر عهده داشته و مدت دو سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بود.

اما عبدالمحمد منتظر حجت مدیر کل جدید صدا و سیمای گلستان که پیش از این مدیر کل سمنان بوده ،  دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است. وی کار در سازمان را با تهیه‌کنندگی تلویزیون در مرکز اصفهان آغاز کرد.

منتظر حجت در طول خدمت در سازمان در سمت های مدیر تولید و معاونت سیمای مرکز یزدو قائم مقامی مرکز کرمانشاه انجام وظیفه کرده است.

تهیه‌کنندگی سریال‌های به خاطر من، پرونده بدون نام، فیلم داستانی لباس عید و مستندهای کاروانسراهای استان اصفهان، چشم ناز و ریشه ها در کارنامه برنامه سازی منتظر حجت به چشم می خورد.

کسب عنوان معاونت سیمای برتر در بخش سریال سازی و مستند سازی و همچنین در تولید برنامه های ترکیبی از جشنواره های تولیدات مراکز مازندران و فارس و برخی استانها از افتخارات مدیر کل جدید صدا و سیمای گلستان می باشد .

قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان روز دوشنبه هفته آینده برگزار شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.