1397-05-17 02:29
2417
2
55890
هیچکدام از وعده های استاندار محقق نشد ؛

توهین به خبرنگاران گلستانی در آستانه روز خبرنگار/ شام استاندار تبدیل به الویه شد

در آستانه روز خبرنگار شاهدیم که هیچ یک از وعده های استاندار عملی نشده و در توهینی آشکار به جای شام می خواهند به اصحاب رسانه الویه بدهند .

به گزارش گلستان ما؛ سیدمناف هاشمی استاندار گلستان روز یکشنبه 24 تیرماه در جمع اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان 3 تا وعده به اصحاب رسانه استان گلستان داد.

1) هزینه حق عضویت همه اعضای خانه مطبوعات به ازای هر نفر 50 هزار تومان را بپردازد .

2) اعضای خانه مطبوعات امسال روز خبرنگار شام مهمان استاندار در یک هتل باشند .

3) به خانه مطبوعات مبلغ 60 میلیون تومان کمک مالی بشود.

اما در آستانه روز خبرنگار شاهدیم که هیچ یک از وعده های استاندار عملی نشده و در توهینی آشکار به جای شام می خواهند به اصحاب رسانه اولویه بدهند . گفته شده 400 اولویه برای مهمان مراسم روز خبرنگار سفارش داده شده به نیت 400 خبرنگار ؛ در حالیکه معلوم نیست که تعداد خبرنگار تا بحال کجا بوده اند؟

پیش بینی می شد که مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که حتی یک روز هم سابقه فعالیت در زمینه ارشاد را ندارد و از سازمان آموزش و پرورش به این نهاد آمده نتواند این روز باشکوه و مراسمات هفته خبرنگار را به نحو مطلوبی مدیریت کند .

امروز این سوء مدیریت به جایگاه خبرنگاران و شان آنها ضربه زده و شاهدیم که یک مراسم دولتی و اجباری با صرف اولویه برای خبرنگاران برگزار می شود.

جالب اینکه در روزهای منتهی به بازگشایی نمایشگاه مطبوعات 11 نشریه به دنبال عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات بودند؛ سوال اینجاست اگر این نمایشگاه برگزار نمی شد مدیرکل و متولی بخش رسانه چه روزمه و حرفی برای روز خبرنگار داشتند؟

سخن دیگر با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات است که شش ماه پیش از خبرنگاران رای اعتماد گرفتند تا مراسم خوب و متفاوت با سال گذشته برای روز خبرنگار برگزار کنند و این جزو وعده های اکثریت آنان بود اما چرا حاضر شدند این مراسم را مثل سالهای گذشته در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و با سخنرانی مدیرکل ارشاد و استاندار و به صورت کاملا دولتی برگزار کنند.

جای تاسف دارد مدیران و مسئولانی که برای برنامه های بعضا بیهوده خود هزینه های فراوان به همراه شام و ناهار برگزار می کنند اما به خبرنگاران این قشر زحمتکش که می رسند سرش را با یک الوویه گرد می کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خبرنگار

دوستان خبرنگار زیاد جدی نگیرند این وعده ها رو ، چندین ساله که داره میگن .

0
0
پاسخ
1397-05-16 20:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.