1397-04-29 02:33
656
0
55362
رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل جاده ای کردکوی:

راننده نماها، سنگ پراکنی و خشونت را در تجمعات هدایت می‎کردند/ توزیع لاستیک و افزایش 20درصدی نرخ کرایه در هفته های گذشته

رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل جاده ای کردکوی گفت: وقتی وارد تجمعات کامیون داران شدم، فهمیدم سرکرده های این تجمعات و کسانی که با خشونت برخورد می کنند اصلا راننده نیستند. راننده نماهایی بودند که راننده ها را فریب داده و به خشونت دعوت می کردند و خود سنگ پراکنی کرده و اعتراضات و تجمعات را به خشونت تبدیل می کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از سرویس اجتماعی رادکانا؛ مرتضی نجار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اقدامات زیادی در راستای رفع مشکل رانندگان در کشور، استان و شهرستان کردکوی انجام شد و در جال انجام و رسیدگی است.

وی با عنوان اینکه در همین راستا در جلسات مختلف در نهاد مربوط با حمل و نقل جاده ای حضور داشتم که مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان گلستان تلاش های بسیار زیادی در راستای رفع مشکلات کامیون داران کردند، افزود: توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی، افزایش 20 درصدی نرخ کرایه بار ازجمله اقدامات انجام شده است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای ناوگان جاده ای شهرستان کردکوی با بیان اینکه پیگیری بیمه تکمیلی رانندگان با نرخ بسیار کم که مبلغ بسیار زیاد آن را دولت تقبل کرده است، گفت: اکثر خواسته های مطرح شده از سوی رانندگان بحق بوده و مرتفع خواهد شد.

نجار متذکر شد: عده ای دلال سودجو در شرکت های حمل و نقل حضور دارند که واسطه گری می کنند و باعث افزایش نرخ می شوند که مدیرکل حمل و نقل جاده ای تأکید کردند این افراد شناسایی شوند و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با آنان برخورد شود.

وی با بیان اینکه رانندگان زحمتکش استان گلستان باتوجه به اینکه با مشکلاتی روبرو بودند که بسیاری از این مشکلات بحق بوده است درگیر یکسری حوادث شدند، تأکید کرد: افرادی ضدانقلاب و منافق که به وارد گروه های رانندگان شدند و تجمعاتی را راه انداختند.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه عده ای منافق و راننده نما خواسته های بحق رانندگان را به خشونت تبدیل کردند، تصریح کرد: وقتی وارد تجمعات کامیون داران شدم، فهمیدم سرکرده های این تجمعات و کسانی که با خشونت برخورد می کنند اصلا راننده نیستند. راننده نماهایی بودند که راننده ها را فریب داده و به خشونت دعوت می کردند و خود سنگ پراکنی کرده و اعتراضات و تجمعات را به خشونت تبدیل می کردند.

نجار با تأکید براینکه رانندگان هوشیار باشند تا با سوءاستفاده این افراد و رسوخ این منافقین سودجو بین آنها باعث انحراف در خواسته های آنان نشوند، گفت: رانندگان عزیز ما دارای منزلت و ارزش بسیار زیادی هستند. همان رانندگانی هستند که در 26 آذرماه حماسه ای بزرگ آفریدند لذا رانندگان حال حاضر ما هم باید دنباله رو این عزیزان تاریخ ساز باشند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای ناوگان جاده ای شهرستان کردکوی با بیان اینکه عده ای اغتشاش گر و شورشی بدنبال بهانه های واهی تلاش می کنند تا رانندگان زحمتکش و پرتلاش ایران اسلامی و خصوصا رانندگان استان ما را فریب دهند و منحرف کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان درخصوص خواسته های بحق خود بیشتر تحقیق کنند و با آگاهی پیگیر مطالبات خود باشند تا دشمن از رفتار و گردار آنان سوء استفاده نکند.

نجار با اشاره به اینکه از ماه آینده رانندگان از مزیت بیمه تکمیلی خوبی برخوردار خواهند شد، یادآور شد: تمام درخواست ها و مشکلات رانندگان از سوی تشکل ها و انجمن های صنفی درحال پیگیری است اگر زمانی راننده ای با مشکلی روبرو شد به انجمن های صنفی در شهرستانها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: مدیرکل حمل و نقل جاده ای این قول را به ما داده است که اگر خواسته ها بحق باشد بر این خواسته های جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.