1397-04-27 18:06
1456
3
55327
زمزمه های حضور صادقلو در انتخابات مجلس ؛

پدیده انتخابات آتی مجلس گرگان کیست ؟

این روزها نام های مختلفی جهت کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهر گرگان زمزمه می شود .

به گزارش گلستان ما ؛  اما در روزهای اخیر یک نام خیلی سر و صدا کرده و او کسی نیست جز "حسین صادقلو" شهردار سابق گرگان که همواره آوازه اش در رسانه ها و مطبوعات و محافل نخبگان و خواص مرکز استان مطرح است .

گفته می شود صادقلو خود را برای نمایندگی مجلس آماده می کند و حتی اعضای ستادهایش در جلین ، سرخنکلا ، قرق و غرب گرگان در حال سازماندهی است .

حسین صادقلو از محبوبیت فراینده ای در شهر گرگان بخاطر اقدامات عمرانی مناسبش برخوردار است و بعد از مطرح شدن نام وی گروههای مختلف جوانان جهت حمایت از وی ابراز آمادگی کرده اند .

این محبوبیت نشان می دهد که مردم دیگر به گزینه های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب علاقه مندی نشان نمی دهند و در واقع این "عمل" افراد است که ارزش و محبوبیت می آفریند .

برخی کارشناسان سیاسی معتقدند در صورت حضور حسین صادقلو در انتخابات آتی مجلس ، او پدیده انتخابات با رای بالایی خواهد بود چه اینکه او با انگیزه شکست دادن نبی هزارجریبی به میدان می آید تا انتقام عهد شکنی تابستان 96 را از "ائتلاف عهدشکنان" بگیرد .

اما نکته اساسی حضور صادقلو در انتخابات مجلس ، مدرک تحصیلی وی می باشد که باید دید تا زمان انتخابات می تواند آن را مهیا کند یا خیر ، اگر او موفق شود بی تردید مسیرش برای حضور در مجلس خیلی هموارتر از سایر رقباست .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نجم الدین موسوی

کرم نما و حضور آ که عرصه عرصه توست نه یک سری عناصر فرصت طلب

0
0
پاسخ
1397-04-28 02:55
قلم

همون دستهایی که ایشان را از سمت شهرداری کنار گذاشت قطعا در زمان انتخابات هم دوباره دست به کار شده و رد صلاحیت صادقلو را رقم خواهد زد و این یعنی یک پدیده انتخاباتی شیک...

0
0
پاسخ
1397-04-28 03:02
محمد اسماعیلی

اوه اوه اوه چه شود.حالا فکر کنین هر دوتاشون رای بیارن.

0
0
پاسخ
1397-04-28 04:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.