1397-04-27 12:40
2836
7
55300
مسئولی که شام شهادت را لقمه حرام می داند !!

فرماندار سکولار در شرق گلستان

مروری بر رفتارها و گفتار یکی از فرمانداران شرق گلستان نشان می دهد که این فرد به جدایی دین از سیاست معتقد است .

به گزارش گلستان ما ؛ در شب شهادت امام صادق علیه‌السلام در ۱۷ تیر ۹۷ فرماندار شهر ؟؟ ؛ دقایق آخر مراسم یادواره شهدا در یکی از مساجد آن شهر ، برای چند دقیقه‌ای به مراسم آمد و موقع شام بلند شد که برود .

در این لحظه رئیس یکی از ادارات شهرستان به وی گفت : برای شام بماند ، که فرماندار مذکور در جواب گفت : " من تا "حالا لقمه حرام" نخورده ام " و رفت.

این فرماندار قبلا هم عنوان کرده بود که خیرین از روی رودروایسی پول می دهند و از ته دل راضی نیستند اما در تناقضی آشکار می گفت که خیرین باید پولهایشان را در مسائل عمرانی خرج کنند ، چطور این پول در مراسمات مذهبی مشکل دارد اما در مسائل عمرانی نه ؟

تجزیه و تحلیل رفتار این مقام مسئول و مراودات وی نشان می دهد که سکولار بودن این فرد دور از ذهن نیست چرا که وی در مراسمات مذهبی شهرستان کمتر از 5 دقیقه صرفا برای نشان دادن خود حضور پیدا می کند . اما همین فرد ساعتها وقت برای جلسه و همنشینی با افراد سرمایه دار در ساعات اداری و غیر اداری صرف می کند با توجیه اینکه کار عمرانی و سرمایه گذار جذب کند .

حالا هی بگویید مرگ بر آمریکا !

اما در اتفاق جالب دیگر ، رئیس اداره سیاسی فرمانداری همین شهر ؟؟ وقتی در زمان تمرین باشگاه کونگفو توآ به سالن ورزشی ؟؟ همین شهرستان می رود و جوانان ورزشکار از خراب بودن آبسرد کن سالن برای مدت طولانی گلایه می کنند.

این مسئول در جواب آنها گفت : " حالا هی بگویید مرگ بر آمریکا ! "

این جواب بی ربط این مسئول واکنش تند برخی از ورزشکاران را به همراه داشت که این چه مسئولی است که در جمهوری اسلامی سمت دارد ؟

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مولایی

باز هم بحث عقیل و مرتضاستآهن تفتیده مولا کجاست

0
0
پاسخ
1397-04-27 07:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.