1397-04-26 17:17
865
1
55286
حاشیه های کشتی لیگ دسته اول باشگاههای کشور در گرگان :

درگیری فیزیکی و چاقوکشی در دیدار پتروشیمی بهشهر و راه و شهرسازی گلستان / انصراف پتروشیمی از سه بازی آخر / قهرمانی راه و شهرسازی گلستان

متاسفانه با دخالت برخی عناصر خارج از مسابقه و طرفداران دوآتیشه و پرتاب کردن دو عدد بطری از طرف تماشاگران روبروی جایگاه که در اختیار تماشاگران گلستانی بود ،دامنه درگیری ها گسترش پیدا کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ تیم های پتروشیمی بهشهر و راه و شهرسازی گلستان که به دیدار نهایی مسابقات کشتی لیگ دسته اول باشگاههای کشور راه یافتند ، عصر امروز دیدار نهایی را در سالن امام خمینی(ره) گرگان با حضور بیش از 700 تماشاگر علاقه مند به کشتی برگزار کردند .

در این دیدار برتری روانی و فیزیکی با تیم راه و شهرسازی گلستان بود و از نحوه بازیها می شد برداشت کرد که این تیم قهرمان این بازیها خواهد شد .

اما در میانه راه و بعد از اتمام کشتی آرش نیرآبادی و احمد بذری کشتی گیر بهشهری که شاخ به شاخ با هم پیش می رفتند ، درگیری لفظی پشت میز داوری به درگیری فیزیکی انجامید.

متاسفانه با دخالت برخی عناصر خارج از مسابقه و طرفداران دوآتیشه و پرتاب کردن دو عدد بطری از طرف تماشاگران روبروی جایگاه که در اختیار تماشاگران گلستانی بود ،دامنه درگیری ها گسترش پیدا کرد .

تاریکی سالن هم مشخص نمی کرد چه کسی با چه کسی درگیر شده و آنچه دیده می شد این بود که در چند نقطه به صورت پراکنده دو نفر یقه یکدیگر را گرفته و چند نفر به همراه نیروی انتظامی مشغول جدا کردن آنها هستند .

متاسفانه یکی از این افراد که معلوم نبود طرفدار کدام تیم و چه کسی بود و هیکل درشت و پیراهن سفیدی بر تن داشت ، چاقو به دست در زمین بود که به سختی توسط نیروی انتظامی به بیرون سالن هدایت شد .

بعد از این جنجال و درگیری ، تیم پتروشیمی بهشهر از ادامه مسابقه انصراف داد و سه کشتی گیر راه و شهرسازی گلستان بدون انجام مسابقه به پیروزی دست یافتند .

متاسفانه مسابقاتی که می توانست به نشاط اجتماعی و غرور مردم گرگان تبدیل شود و میزبانی شایسته گرگانیها ، با دخالت عناصر سرخود و متعصب به جنجال کشیده شد و ارزش و شیرینی این قهرمانی را کمرنگ کرد به طوریکه خیلی از تماشاگران که برای دیدن یک کشتی خوب و پهلوانانه به سالن آمده بودند ، بعد از این جنجال سالن امام خمینی گرگان را ترک کردند .

تیم پتروشیمی بهشهر گویا به نحوه داوری های این دوره از مسابقات اعتراض داشت که همگی از طرف فدراسیون کشتی انتخاب شده بودند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احسان علیجانپور

درودبنده یکی از اعضای کادر مدیریتی تیم کشتی شهدای پازوار در لیگ یک کشتی هستم با توجه به اتفاقات افتاده در بازی نهایی چنین مشکلاتی رو در بازی اول دور برگشت در گرگان داشتیم و کار به زد و خورد عوامل تیم کشتی شهدای پازوار هم کشید در بازی حساس و سرنوشت ساز سارس شهر بی نقطه هم برای تیم ما اتفاق افتاد با توجه به اعراض قبل از شروع مسابقه بعلت نداشتن امنیت کامل و حضور دو نفر از مامورین انتظامی در خلال مسابقه کار به درگیری و اومدن تماشگران ساروی به داخل زمین و شکستن دندان و لب سرمربی تیم اقای میربابایی گلستان و شهر گرگران در تمام رده های سنی که در سالن برگزار میگردد با حاشیه هایی همراه هستن از تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر تا کشتی فینال همه با حاشیه همراه بود

0
0
پاسخ
1397-04-27 04:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.