1397-04-26 11:41
1192
0
55273
تکذیب قرارداد میلیونی برای خبرگزاری شهر :

دادبود : این سایت با تبلیغات باید خودش را تامین کند / در انعکاس اخبارمان مشکل داریم / مرکز تخصصی رسانه نیاز شهرداری گرگان است

شهردار گرگان در پاسخ به حواشی ایجاد شده برای قرارداد میلیونی برای ایجاد خبرگزاری شهر گفت : قرار نیست پولی در این باره داده شود و نگاه ما اینست که گردانندگان این سایت با تبلیغات خود را تامین مالی کنند .

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان ظهر امروز سه شنبه 26 تیرماه در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات در پاسخ به سوال رئیس هیئت مدیره خانه در خصوص راه اندازی خبرگزاری شهر و شبهات و حواشی که پیرامون آن بوجود آمده اظهار کرد : شهرداری سازمان بزرگی است که 2000 کارمند دارد و مجموعه فعالیتهای گسترده ای را انجام می دهد که فقط بخشی از آن رسانه ای می شود ولی این کافی نیست .

دادبود افزود : ما برای بخش های مختلف نیاز به یک مرکز تخصصی اطلاع رسانی و رسانه داریم و در خصوص تحلیل ، زمان بندی و چگونگی ارسال اخبار مشکل داریم و اطلاع رسانی سایر رسانه ها نیز به دلیل اینکه اختیاری بر آنها نداریم ممکن است مطلوب ما نباشد و هر رسانه ای از ظن خود مطالبی را برجسته کند که برای ما مهم و با اهمیت نباشد .

وی تصریح کرد : ما نیاز به یک مرکز تخصصی داریم حال اسم آن می خواهد پایگاه خبری ، خبرگزاری ، کانال یا هر چیز دیگری باشد ، مهم اینست که ما بتوانیم آنچه برای شهرداری اهمیت دارد در این رسانه بیان کنیم و گفتیم برای خوانده شدن اخبارمان از اخبار سایر حوزه های نیز استفاده کنیم .

شهردار گرگان اضافه کرد : دیدگاه من اینست که تمامی حوزه را غیر کارمندی یا برون سپاری کنم اما خصوصی سازی نیز با مشکلاتی روبروست مثلا با واگذاری بخشی از اتوبوسرانی 100 میلیون تومان در ماه صرفه جویی به نفع شهرداری می شود ولی از آن طرف عده ای بیکار می شوند .

دادبود یادآور شد : به دنبال یک مرکز تخصصی رسانه ای در روابط عمومی هستیم که کار تولید خبر و کار اطلاع رسانی را انجام دهد اما قرار نیست برای آن پول میلیونی و نجومی بدهیم و نگاهمان در وهله اول اینست که پولی ندهیم و گردانندگان کار با استفاده از فضای تبیلغاتی که برایشان پیش می آید خود را تامین کنند .

وی ادامه داد : فضای رسانه ای و تضارب آراء در گرگان زیاد است و این خوب است و ما سعی داریم در رسانه ای که راه اندازی می کنیم از منتقدین منصف و در چهارچوب نیز بهره بگیریم .

شهردار گرگان در این دیدار بیان کرد : هنوز هیچ قراردادی با کسی بسته نشده و در حال مطالعه هستیم و با هیچ کس هم تعارف نداریم و ممکن است چند ماه دیگر با کس دیگری قرار داد ببندیم و یا روش کارمان را عوض کنیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.