1397-04-26 05:47
1557
0
55265
حجت الاسلام سلمانیان :

هر کسی دزدتر است صدایش بلندتر است / همین که جمهوری اسلامی در این چهل سال بلعیده نشد بزرگترین کارآمدی است

یک استاد دانشگاه گفت : قبلا هر چند ماه یک بار می گفتند جمهوری اسلامی بزودی از بین می‌رود و حالا در فضای مجازی این مسئله را تبلیغ می‌کنند ، متاسفانه امروز آن کسی که دزدتر است صدایش هم بلندتر است .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام حسنعلی سلمانیان در میزگردی به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان در گرگان که با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی و القاء این مسئله که نظام اسلامی کارایی و کارآمدی لازم را برای حل مشکلات جامعه ندارد، اظهارداشت: همین که جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته بلعیده نشده است بزرگترین کارآمدی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، تصور این بود که ایران یا باید وابسته به آمریکا و یا وابسته به شوروی باشد اما شکل گیری نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب، موازنه قوا را برهم زد. انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که به این دو جبهه تکیه نکرد و فقط تکیه به مردم داشت.

سلمانیان ادامه داد: تفکر غربی معتقد است که در هیچ اموری نباید پای دین به میان بیاید لذا دین را کنار گذاشتند و جبهه شرق نیز همین عقیده را داشت.

وی با اشاره به اینکه جدایی دین از سیاست مزخرف‌ترین حرف است، افزود: اسلام باید در تمام عرصه‌ها اجرا شود که بدون وجود یک حکومت اسلامی این مسئله امکان‌پذیر نیست.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: اجرا شدن احکام الهی بدون حکومت یک توهم است کسی که می‌گوید دین نباید در سیاست دخالت کند یا دین را نمی‌شناسد یا سیاست را و یا هر دو را نمی‌شناسند.

سلمانیان با اشاره به اینکه غربی‌ها معتقدند که در هیچ اموری نباید پای دین به میان بیاید، تصریح کرد: جبهه شرق هم این عقیده را داشت، جمهوری اسلامی که به وجود آمد مردم با هوشیاری به رهبری امام وارد صحنه شدند.

وی افزود: در آن زمان هر ۶ ماه غربی‌ها عنوان می‌کردند که جمهوری اسلامی از بین می‌رود و حالا در فضای مجازی این مسئله را تبلیغ می‌کنند ، متاسفانه امروز آن کسی که دزدتر است صدایش هم بلندتر است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.