1397-04-24 16:52
1598
0
55223
عصر امروز برگزار شد؛

تجمع بزرگ "دختران زینبی، مادران فاطمی" در گرگان + گزارش تصویری

همزمان با ولادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) تجمع بزرگ "دختران زینبی، مادران فاطمی" با حضور هزاران  نفر از بانوان محجبه در پارک شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده با عنوان "دختران زینبی، مادران فاطمی" عصر امروز همزمان با آغاز دهه کرامت با حضور هزاران نفر از بانوان محجبه، خانواده شهدا و جمعی از مسئولی در پارک شهر گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا ریاحی مسئول نماینده ولی فقیه سپاه گرگان در این مراسم اظهار کرد: در شهر گرگان  یک هزار و 100 شهید  تقدیم شد تا عفاف و حیای زنان این سرمین برای پاکی  پایدار بماند .

Modafe 1

بانوان متدین در مسیر حفاظت از شعائر دینی، عفت و پاکدامنی در میدان هستند

وی افزود: حضور امروز بانوان متدین و محجبه در این تجمع بزرگ برای این است که بانوان متدین ما اعلام کنند که در مسیر حفاظت از شعائر دینی، عفت و پاکدامنی در میدان هستند.

مسئول نماینده ولی فقیه سپاه گرگان تصریح کرد: بانوان محجبه نشان دادند از عمق جان از سیره اهل بیت (ع)  تبعیت کرده و جانفشانی می‌کنند.

وی با اشاره به سه وصیت از سه الگوی ارزشمند در طول تاریخ، بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)  فرمودند در شرایطی که در بدترین شرایط قرار گرفت و جان خود را فدا کرد اما هیچگاه حجاب خود را از دست نداد و همواره چادر و حجاب را به زنان سفارش می کردند.

این مقام مسئول افزود: وصیت دوم ازحضرت زینب(س) است که حتی در زمان حضور برپیکر مقدس سید الشهدا چادر از سرش نیفتاد و بر وصیت سیدالشهدا عمل کرد.

مسئول نماینده ولی فقیه سپاه گرگان با اشاره به وصیت شهدا بیان کرد:  وصیت شهدا و مطالبه آنان در قیامت، حفظ انقلاب و  پاکدامنی، عفت و حیا  بود که همواره در وصیت نامه های خود برآن تاکید داشتند  و جانشان را برای آسودگی بانوان تقدیم کردند.

Modafe 1

مطالبه بانوان گرگانی از مسئولین

دربیانیه پایانی این مراسم که توسط آمنه رجبی مسئول بسیج جامعه زنان گرگان  قرائت شد، آمده است؛ امروز پیام اصالت، هویت، دیانت، پاکدامنی و عفت زن ایرانی، قلوب مردم جهان را فتح کرده است و می‌رود تا حکام فاسد و زورگو را هم برجای خود بنشاند و آنان را وادار به تمکین در مقابل این خواسته الهی مردم کند.

انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) از همان دوران شکل‌گیری تا به امروز بر نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از اصول  اولیه و ریشه دار حاکمیت اسلامی نگریسته و امروز نیز با زعامت امام خامنه ای بر گسترش و تعمیق آن تاکید دارد.

احکام اسلامی و قانون اساسی و اسناد فرادستی به خصوص مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و فرمایشات امام خمینی(ره) و تاکیدات امام خامنه ای و مطالبه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار متدین جامعه، ناظر به ضرورت ترویج عفاف و حجاب و سلامت معنوی در جامعه باشد.

از شورای فرهنگ عمومی استان می خواهیم مصوبه 14 دی ماه 84 شورای عالی انقلاب فرهنگی تحت عنوان راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب  را با قاطعیت اجرا کنند.

رسانه ها باید ضمن معرفی این الگوهای برتر زنان مسلمان و آثار پربرکت حجاب در ارتقاء فرهیختگی و فرزانگی زنان استان، آثار زیانبار فرهنگ غربی و نتایج مخرب آن را در فروپاشی اجتماعی غرب و نابودی کانون خانواده‌ها را تبیین کرده و به تصویر بکشند.

Modafe 1

کارکنان دولت در محیط اداری الگوی موثری بر رفتار اجتماعی اند. از مسئولان می خواهیم هرگونه کاستی و ضعف در این الگو را هرچه سریع‌تر برطرف کرده و ضوابط و مقررات مربوط به عفاف و حجاب را در همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان با دقت و قاطعیت اجرا کنند.

باید مبانی عفاف و حجاب و حقوق زن در اسلام همچنین واقعیت های ناشی از اجرای تفکر غربی در فروپاشی جوامع غربی را به صورت مستند در کتاب‌های درسی پیگیری کنند.

در استان گلستان خصوصا در تابستان با افزایش گردشگران، بی عفتی و بدحجابی به حد هشدار رسیده و آثار و تبعات ضد فرهنگی و آسیب های اجتماعی آن به شدت در حال افزایش بوده و امنیت اخلاقی مردم به خطر افتاده است. اینجا گلستان قدمگاه یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت و جایی است که سند افتخارش را پرچم 4 هزار شهید به اهتزاز درآورده است.

Modafe 1

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان محجبه و خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

Modafe 1

عکس: فائزه کابلی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.