1397-04-23 09:56
2242
7
55132
آیا پای منافع شخصی در میان است؟

چرا برخی از اعضای شورای شهر گرگان در عهد خود "ثابت قدم" نیستند / ساز کوک "بدعهدی" در پارلمان محلی گرگان

سید محمدعلی ثابت قدم چند روز پیش مهمان رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بود ، اینکه رئیس شورای شهر گرگان چند ماه بعد از انتصاب عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار گرگان چنین خبطی را مرتکب می شود...

به گزارش گلستان ما ؛ سید محمدعلی ثابت قدم شهردار سابق رشت و گزینه جدی شهرداری گرگان در ابتدای شورای پنجم ، چند روز پیش مهمان رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بود ، اینکه رئیس شورای شهر گرگان چند ماه بعد از انتصاب عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار گرگان چنین خبطی را مرتکب می شود را باید از چند منظر بررسی کرد .

نکته اول : رئیس شورای شهر(عبداللهی) و تیم همراه وی( ربیعی - یوسفی – آقاملایی – کاظم نژاد ) قصد دارند با این پلیتیک، دادبود را با برنامه های خود همراه سازند ، خاصه اینکه تا یک ماه و نیم دیگر انتخابات هیات رئیسه شورای شهر و سال بعد نیز انتخابات مجلس را پیش رو داریم و شهرداری گرگان به لحاظ پشتوانه مالی و تبلیغاتی باید در اختیار تیم رئیس شورا باشد که فعلا با درایت شهردار فعلی و ایجاد انضباط مالی اینگونه نیست .

نکته دوم : چرا سید محمد علی ثابت قدم ؟ این فرد که قبلا شهردار رشت بوده و دو بار عزل شده ، یک بار از فرایند انتخاب شهردار در شورا بیرون آمده و نامش جهت تصدی شهرداری گرگان به وزارت کشور معرفی شده اما صلاحیت وی تایید نشده و حتی مواردی چون تخلفات اقتصادی و حکم جلب سیار وی در کوچه پس کوچه ها گرگان نیز مطرح بود .

نکته سوم : بدعهدی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان ؛ تیمی که ریاست آنها را رئیس فعلی شورای شهر گرگان بر عهده دارد چرا هنوز کار شهردار فعلی به شش ماه نرسیده آهنگ بدعهدی را می زند و بجای حمایت از شهردار فعلی و تقویت جایگاه و حمایت از برنامه های خوب وی ، سعی دارد با دعوت از گزینه های آلترناتیو دادبود را با خود سازگار کند ، آیا خواسته های شخصی آنها تامین نشده یا شهردار فعلی مشکل دارد که اگر اینگونه است چرا انتخابش کردند !

نکته چهارم : بدعهدی ننگ ابدی ؛ بنظر می رسد "بدعهدی" را باید بر پیشانی برخی از اعضای شورای شهر فعلی گرگان حک کرد ؛ کسانیکه به اعتبار و عملکرد مطلوب حسین صادقلو شهردار سابق گرگان از مردم رای گرفتند اما بعد از رای آوردن او را دزد خواندند ، چرا همین صادقلو قبل از انتخابات دزد نبود و برخی از این افراد برای عکس گرفتن با یک دزد مسابقه می دادند !! سوالی که این روزها نزد مردم گرگان مطرح است : آیا دادبود هم سرنوشت حسین صادقلو را در پیش خواهد داشت ؟

نکته پنجم : ثابت قدم دلداده و شیفته رشت است و حتی در اعلام برنامه هایش در صحن علنی شورای شهر این موضوع را اعلام کرد که با واکنش تند ابراهیم جرجانی عضو شورای شهر گرگان مواجه شد . جرجانی با لحنی نسبتاً تند عملکرد ثابت‌قدم در شهرداری رشت را به چالش کشید و سؤالاتی پیرامون علت عزل وی از سمت شهرداری پرسید و همچنین با اشاره به انتشار دل نوشته‌ای مبنی بر علاقه وی به شهر رشت از وی پرسید چرا با توجه به علاقه وافری که به شهر رشت دارد گرگان را که هیچ تعلق‌خاطری به آن ندارد برای شهردار شدن انتخاب کرده است.

نکته ششم : جا دارد که دکتر غراوی معاون عمرانی استانداری گلستان تحرکات شورای شهر گرگان را بیشتر رصد کند و در صورت امکان از حکم انفصال از فعالیت برخی اعضا استفاده کند، چرا که برخی ها با استفاده از ابزار نظارتی شورا برای گرفتن امتیاز و رانت هایی نظیر انتصاب اقوام و شرایط ویژه اقتصادی به شهردار فشار می آورند و این دخالت در کار شهردار ، گرفتن انرژی و وقت وی ،  جلوگیری از توسعه شهری و ایجاد رانت و ویژه خواری و سوء استفاده از اعتماد مردم گرگان است .

یادی کنیم از برخی تصاویر و آمارها ؛

photo 2017 08 27 11 11 10

photo 2017 08 27 11 34 11

photo 2017 08 26 16 45 42

Sadeghloo 1

Sadeghloo 1

اعتراض مردم گرگان به بدعهدی و زیر پا گذاشتن بنرهای تبریک ریاست شورای پنجم

3542

132547

بنظر شما چه کسی به این لیست وزانت داده است ؟؟؟

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سجادی فرد

این واقعه باید آزمونی بزرگ و عبرت امور برای جناب دادبود باشد تا دوست و دشمن خود را بهتر بشناسد و بداند با چه کسانی طرف است

0
0
پاسخ
1397-04-22 06:27
رحمت الله امینی هزارجریبی

به تلخند و ذوق زدگی زایدالوصف آقاملایی و اکراه حسین صادقلو شهردار شیک و مقتدر گرگان برای عکس گرفتن با این فرد دقت کنید . . .

0
0
پاسخ
1397-04-22 06:30
محمد

با سلام بنظر در شهر ما گرگان قطع الرجال هست...ایکاش یک آزمون کتبی شامل سوالات عمومی و اختصاصی در خصوص مسایل شهری و شهرسازی و ختی مدیریتیبین لیست پنج نفره بالا و تعدادی از جوانان تحصیلکردهاما بیکار شهرمان برگزار میشد ...و حتی آزمون عملیو مصاحبه حضوری ...تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...دیگه رای آوردن رو که همه میدونیم با چه ترفندها و به چه قیمتی بوده است؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1397-04-22 21:14
...

خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج

0
0
پاسخ
1397-04-23 03:01
تجری

افکار عبداللهی و ربیعی بدرد این شهر نمی خورد ، صد سال دیگه این دو نفر توی شورا باشند هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد ، از ما گفتن بود ...

0
0
پاسخ
1397-04-23 04:17
کافکا

خدا نیامرزدت صادقلو که شهر را به منفعت پرستان دو دستی تقدیم کردی با حمایتت از این لیست ،

0
0
پاسخ
1397-04-23 04:18
قلعه نوئی

از زحمات مهندس جرجانی تشکر می کنیم ، ایشون همواره برای گرگان تلاش کردند و تنها کسی که علیه ثابت قدم حرف زده بود ، ایشون بود .

0
0
پاسخ
1397-04-23 04:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.