1397-04-22 17:51
1004
1
55127
سیاسی کاری کشمیری در آغاز راه ؛

دفاع مدیر کل ارشاد گلستان از کانال معلوم الحال و هتاک جای تاسف دارد

جای تاسف دارد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از این کانال هتاک ، فحاش و بددهن که پیامک های بی ادبانه وی در تلفن همراه برخی مسئولین موجود است ، دفاع می کند .

به گزارش گلستان ما ؛ عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان طی نامه ای به دادستانی گرگان از شکایت این اداره کل از ادمین یکی از کانالهای معلوم الحال و زاویه دار با آرمانهای نظام صرف نظر کرد . اینکه حجت الاسلام فضیلت چرا از این ادمین شکایت کرد و در این مدت بین این دو نفر چه گذشت را فقط می توان با شناخت نزدیک از این ادمین فهمید .

شناختی که خیلی از اهالی رسانه و هم حزبی های این ادمین از این فرد نداشته و طی چند ماه گذشته این فرد نیز با سیاه نمایی از فضای ارشاد گلستان و تقابل با مدیر کل سابق توانست با سیاه بازی رسانه ای برای خود رزومه بسازد .

فضیلت رفت و کشمیری جای او را گرفت و هفته گذشته مدیر کل جدید ارشاد گلستان طی نامه ای به دادستانی از پیگیری این پرونده انصراف داد ، در این مورد چند نکته حائز اهمیت است :

1 – کشمیری با این حرکت هم خواسته مدیر کل قبلی را ضد رسانه و ضد خبرنگار معرفی کند و هم خود را مدیر کل خوبه! جا بزند و از این آب گل آلود ماهی بگیرد اما جامعه خبری استان این موضوع را سیاسی و جناحی و حمایت مدیر کل از یک عنصر سیاسی کار اصلاح طلب تلقی می کنند .

2 – کشمیری با دفاع از این کانال معلوم الحال که سوابقش ، زاویه با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی است ، نشان داد که هوای همفکران سیاسی و هم حزبی هایش را دارد و این بخشش هم با سفارش و اصرار بزرگترهای این جناح انجام شده است ، سوال اینجاست اگر از خبرنگار و یا رسانه های انقلابی استان هم شکایت می شد ، آیا مدیر کل چنین نامه ای به دادستانی می زد و از این رسانه حمایت می کرد ؟

3 – این کانال معلوم الحال تاکنون نشان داده که در روزهای سخت نظام نه تنها مددکار و همراه انقلاب نبوده بلکه آب به آسیاب دشمن می ریخته و به قول یکی از دوستان رسانه ای که تا این کانال در گلستان هست ، نیازی به آمدنیوز و بی بی سی نداریم . اینکه این کانال در این روزهای سخت تابستان که با کمبود برق مواجه هستیم ، پخش خمیر توسط یک نانوا در جلوی یک اداره ای در یک شهر را برجسته سازی می کند ، نشان می دهد که سیاه نمایی از کشور و نشان دادن فسادگسترده در جمهوری اسلامی خمیر مایه هجمه نویسی این کانال هتاک است .

4 – طی پایش انجام شده از مطالب این کانال که به صورت مصور و مستند جمع آوری شده ، هجمه به نهادها و ارکان نظام چون صدا و سیما ، شورای نگهبان ، حجاب ، ائمه جمعه و سپاه جزو لاینفک مطالب این کانال بوده که جای تعجب دارد مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان از چنین فردی با این سابقه بد حمایت می کند .

5 – جای تاسف دارد که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از این کانال هتاک ، فحاش و بددهن که پیامک های بی ادبانه وی در تلفن همراه برخی مسئولین موجود است ، دفاع می کند و بدتر اینکه برخی اهالی رسانه استان گلستان طبق همان عدم شناخت درونی از این فرد ، گول سیاه بازی وی در هفته های گذشته را خورده و در قالب دفاع از جایگاه و حرمت خبرنگاری از او دفاع کردند حالیا که این فرد با روش فحاشی در بستر لجنزار تلگرام آبروی خبرنگاران استان را برده است .

6 – اگر مدیر این کانال معلوم الحال واقعا مدعی خبرنگاری و گردش آزاد اطلاعات و آزادی بیان است و دانستن را حق مردم می داند و افشاگری را حق رسانه ها ، چرا خود و برخی از هم قطارانش از سایت عدالت خواهان گلستان شکایت کرده اند ، افرادی پر آوازه و پرمدعا در عرصه فرهنگ و رسانه  که در صورت انتشار نام آنها ، آبرویی برای آنها نخواهد ماند ، مدیر کل ارشاد گلستان اگر واقعا دلش برای رسانه ها می سوزد از جانبازی که زندگی اش را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و عدالت خواهی گذاشته دفاع کند .

به نظر می رسد مدیر کل تازه کار فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بی تجربگی و خامی کرده و با حقه برخی افراد وارد معرکه ای شده که ارتباطی با او نداشت و شاید زمان زیادی ببرد تا او با هزارتوی سیاست در فرهنگ آشنا شود . این کار کشمیری نوعی بدعت و ترویج لمپنیسم رسانه ایست که هر کسی با هر منطقی هجمه نویسی کند و از عواقب نوشتارش هم در امان باشد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.