1397-03-31 03:34
2005
0
54523
فرمانداری مرکز استان در انحصار سهمیه ها ؛

تنور فتنه در فرمانداری گرگان گرم می شود / دو انتصاب سیاسی در مرکز استان

تنور فتنه در فرمانداری گرگان با حضور دو معاون دلبسته به جنبش سبز و فتنه 88 ( آقایان [ع] و [ق] ) گرمتر می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ همان طور که پیش بینی می شد فضای فرمانداری گرگان پس انتصاب ابوالقاسم صفوی با شیب تندی از اعتدال به سمت تندروی پیش رفته و مهره چینی ها نشان می دهد که برآوردها از حضور جریان فتنه که مقام معظم رهبری بارها نسبت به آن در خصوص نفوذ در ارکان تصمیم گیری و سیاستگزاری هشدار داده اند ، درست می باشد .

آخرین اخبار از فرمانداری گرگان حکایت از این دارد که دو چهره افراطی سیاسی با مشی جنبش سبز و تعلق خاطر به سران فتنه 88 همچون موسوی و کروبی و خاتمی قرار است در قامت دو معاون در فرمانداری گرگان سمت بگیرند .

یکی از این افراد آقای (ع) است که سابقه تندوری وی در سالهای گذشته چه در فضای حقیقی با حضور در محافل و جلسات خاص و چه در فضای مجازی و رسانه ها و در پروفایل او در صفحات شخصی در شبکه های اجتماعی و همچنین سخنانش در نشستهای محفلی اصلاح طلبان بارها و بارها مسجل شده است .

حال و روز این فرد نشان می دهد که او بیشتر یک فعال اقتصادی است که دنبال حساب و کتاب های خود است و بعید است با این همه تراوشات ذهنی سیاسی بتواند منشا خدمت و اثر خصوصا توسعه شهر گرگان و روستاهای آن باشد .

معاون دیگری که قرار است جای کاظمی را بگیرد آقای (ق) می باشد که در آخرین دسته گلهایش در سالهای اخیر ، بحث جنجالی و رسانه ای شدنش در جریان یک تخلف در یک ماشین دولتی در یکی از فرمانداری ها بود و مباحث دیگری هم وجود دارد که فعلا مجال پرداختن به آنها نیست .

این فرد نیز به لحاظ سیاسی بسیار تند و از مهره هایی است که جریان افراطی اصلاح طلب ( جریان فتنه و مشارکت ) به شدت از حضورش در فرمانداری حمایت می کند ، این حمایت آنقدر واضح و شفاف است که هر مخاطبی تصور می کند قرار است این فرد چه کاری برای این جریان انجام دهد ، البته وقتی می بینیم سال بعد قرار است انتخابات مجلس برگزار شود به برخی حقایق می توان پی برد .

با انجام این انتصابات و البته حضور مشاورانی چون آقای (ب) می توان گفت تنور فتنه در فرمانداری گرگان هر روز گرم و داغ تر می شود و از این به بعد باید شاهد تندروی ها ، حاشیه ها ، کم کاریها ، فردگرایی اقتصادی ، عدم تکریم ارباب رجوع ، بی اعتنایی به روستایی که با لباس خاکی وارد حوزه کاری این افراد می شود و دهها معضل دیگر باشیم .

به هر حال این دسته گل نمایندگان گرگان در مجلس و برخی آقایان در استانداری گلستان است ، تربتی نژاد و هزارجریبی که تاکنون عملکرد مثبتی از خود نشان نداده اند حالا باید تا زمان انتخابات پاسخگوی حواشی حول فرمانداری گرگان باشند .

البته آنها نیز سهم خود را حفظ کرده اند چرا که طبق شنیده ها قرار است پسر مسئول دفتر تربتی نژاد ، مسئول دفتر فرمانداری گرگان بشود ، همچنین بخشدار مرکزی گرگان هم سهم هزارجریبی است که تغییر نکرده و همچنان به کارش ادامه خواهد داد .

خدایا چنان کن سرانجام کار       فرماندار خشنود باشد و نمایندگان رستگار

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.