1397-03-30 08:57
852
0
54508
رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان:

جشن سالگرد تاسیس سازمان بسیج اساتید در گرگان برگزار می‌شود/ نمایندگان مجلس استان گلستان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان گفت: امروز پس از گذشت 17 سال مهیا شدیم که هجدهمین سال تولد بسیج اساتید، را در استان جشن بگیریم.

به گزارش گلستان ما؛ "غلامرضا منتظری" رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص فرا رسیدن سالروز شهادت شهید چمران و تاسیس سازمان بسیج اساتید اظهار کرد: بسیج در حقیقت یک نهاد پاک که توسط یک باغبان خدایی تشکیل و در مزرعه جان ما ایرانیان نهاده شده است که پس از 3 دهه به یک درخت تنومند بدل گردیده که علاوه بر مردم ایران، آزادی خواهان جهان نیز از این درخت بهره می برند که یکی از شاخه های این درخت تنومند، بسیج اساتید می باشد که 17 سال از عمر آن سپری شده است.

*شهید چمران، در عرصه علم و ایمان بسیار خوش درخشید

وی در ادامه در خصوص شخصیت شهید چمران اذعان داشت: شهید چمران، در عرصه علم و ایمان بسیار خوش درخشید و در میدان عمل و ایثار به عنوان اسوه جاودانه بدل شده است.

"منتظری" تصریح کرد: شهید چمران همانند یک دریای بی کران و عمیقی است که غواصان باید در این عرصه دل به دریا بزنند تا مرواریدهای این دریا را کشف کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان عنوان کرد: امروز پس از گذشت 17 سال مهیا شدیم که هجدهمین سال تولد بسیج اساتید، را در استان جشن بگیریم.

وی با بیان این مطلب که فراگیر شدن کانون های دانشگاه هایی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: نگاه مسئله محوری بسیج اساتید به نیازهای اساسی استان به عنوان یکی از برنامه های مهم و اساسی بسیج اساتید در سطح دانشگاه های استان می باشد.

" منتظری" تصریح کرد: برگزاری اعتکاف علمی اساتید در سطح مساجد به عنوان طرح پیشنهادی بسیح اساتید که می تواند برای پیشرفت و توسعه استان انجام شود در دستور کار قرار گرفته است و پیشنهاد ما بر این بوده است که اساتید محترم تنها در 30 ساعت به مباحث توسعه و پیشرفت استان در زمینه های گوناگون ورود پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان گفت: در استان گلستان بالغ بر 3 هزار و 300 عضو هیات علمی وجود دارد که تنها 33 درصد آنها عضو بسیج اساتید هستند که این عدد نزدیک به یک هزار و یکصد نفر می باشد.

* نمایندگان مجلس استان گلستان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

وی در ادامه گریزی هم به عملکرد نمایندگان مجلس زد و افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی باید پاسخگوی عملکرد خود در طول این مدت باشند چه بسا یکی از برنامه های سازمان بسیج اساتید دیدار با نمایندگان، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مدیران استانی خواهد بود.

"منتظری" در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: نخستین اندیشکده زیست بوم و تغییرات اقلیمی کشور در گلستان راه اندازی شده است که در حوزه های آب- حریق- تالابها و ریزگردها ورود پیدا می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.