1397-03-25 08:50
1942
1
54385
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

نسل جوان نیازمند کار محتوایی در هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به ضرورت انجام کار محتوایی در هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکائی؛ بر لزوم تبیین شخصیت و نقش شهید بهشتی برای نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر؛ شهید مظلوم آیت الله بهشتی (ره) و 72 تن از یاران حضرت امام (ره) که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهارکرد: نسل جوان لازم است تا نسبت به نقش و شخصیت شهید بهشتی در انقلاب اسلامی شناخت پیدا کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: در حقیقت یکی از ذخایر انقلاب اسلامی سلوک و اندیشه های شهید بهشتی (ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های آگاهی بخش نسل جوان در شناخت شهید بهشتی است، افزود: تبیین مواضع و نقش شهید در انقلاب اسلامی بر عهده متولیان امر بزرگداشت شهید بهشتی است که باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

احمدی با اشاره به اینکه انجام کار محتوایی در هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی یکی از نیازهای جدی نسل جوان است، ابراز کرد: صرفا با برگزاری یک مراسم تبیین اندیشه و آرمان اتفاق نمی افتد آنچه تکلیف مهم ما است ایجاد بستر لازم برای نسل جوان نسبت به شخصیت شهید مظلوم بهشتی(ره) است.

وی با بیان اینکه نسل جوان آشنایی کافی با شهید بهشتی ندارد این شرایط را بغرنج خواند و گفت: گاهی در محافل و جلسات مختلف تنها به مظلومیت این شهید بسنده شده است و از ابعاد شخصیتی شهید بهشتی پرده برنداشتند و همین مسئله باعث شده تا نسل جوان از نقش اثرگذار این شهید آگاهی کافی نداشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: انقلاب اسلامی با فراز و فرودهای مختلفی مواجه است و در آینده نیز با چالش هائی مواجه خواهد شد لذا در این مسیر پرداختن به تفکرات و اندیشه های شهید بهشتی راهگشاست.

احمدی با بیان اینکه اندیشه های به حق جریان انقلابی برای تداوم مسیر این نهضت لازم است از تفکرات شهید بهشتی به عنوان یکی از اندیشه‌های ناب اتقلابی یاد کرد و این تفکر را برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی از ضروریات دانست.

وی با بیان اینکه رسالت رسانه ها در ترویج اندیشه‌های انقلابی بسیار خطیر و سنگین است، ابرازکرد: رسانه‌ها در تحقق این مهم باید تلاش مضاعف داشته باشند و در انجام وظایفی که بر عهده دارند کوتاهی نکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بر لزوم برپایی میزگردهای تخصصی در راستای تبیین شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی برای جامعه خصوصا نسل جوان تاکید کرد.

احمدی گفت: با استفاده از ظرفیت اساتید و صاحبنظران در این زمینه باید اهتمام جدی صورت بگیرد./فارس

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد اسماعیلی

به شرطی که کار فامیلی رو در سازمانتون بزارین کنار.

0
0
پاسخ
1397-03-27 03:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.