1397-03-24 08:09
589
0
54344
وزیر راه و شهر سازی در گرگان:

فرودگاه گرگان می‎تواند میزبان پرواز‎های سنگین باشد/ این فرودگاه قابلیت توسعه برای حمل و نقل 2.5 میلیون مسافر را دارد

وزیر راه و شهر سازی با بیان این مطلب که فرودگاه بین المللی گرگان قابلیت توسعه را دارد، اظهار کرد: این فرودگاه میتواند با پتانسیل هایی که دارد، میزبان پرواز های سنگین باشد.

به گزارش گلستان ما؛ "عباس آخوندی" وزیر راه و شهر سازی، پیش از ظهر امروز در بدو ورود به استان گلستان از برخی از پروژه های مهم فرودگاه بین المللی گرگان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران رسانه های متعدد گفت: استان گلستان یکی از استان‌های مقاصد گردشگری است و در سال‌های گذشته برنامه‌های مهمی در این فرودگاه پیاده سازی شده است.

"آخوندی" با بیان این مطلب که فرودگاه بین المللی گرگان قابلیت توسعه را دارد، تصریح کرد: در راستای توسعه فرودگاه‌های استان گلستان، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که فرودگاه گرگان قابلیت توسعه برای حمل و نقل 2.5 میلیون مسافر را دارد.

وزیر راه و شهر سازی همچنین به افتتاح ترمینال جدید فرودگاه بین المللی گرگان تا پایان سال جاری اشاره کرد و عنوان کرد: ‌خوشبختانه این طرح 89 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درسال‌جاری افتتاح می‌شود.

وی با بیان این که فرودگاه گرگان مجهز به تجهیزات مدرن هوایی می باشد، افزود: این فرودگاه سیستم نورپرداز خوبی دارد که می‌تواند کلاس فرودگاه را به پرواز سنگین افزایش دهد و هواپیماهای مختلف امکان پرواز و نشست در این فرودگاه  را داشته باشند.

"اخوندی" در پایان تاکید کرد: ‌براساس آمارها، فرودگاه بین المللی گرگان در هفته میزبان 90 پرواز داخلی و خارجی است که نشان دهنده رشد خوب این فرودگاه می باشد و در همین راستا فرودگاه کلاله را نیز فعال کردیم که امکانات بیشتری را در استان عرضه نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.