1397-03-23 11:05
567
0
54324
رئیس اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان :

خیر تهرانی برای ایتام گلستانی ۲۰۰ میلیون تومان لوازم‌خانگی خرید

خیر تهرانی لوازم‌خانگی موردنیاز تعدادی از ایتام سادات تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان را خریداری کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان، شهلا بخشی، رئیس اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان گزارشی از کمک حامیان و خیر به ایتام و فرزندان محسنین گلستانی ارائه کرد و گفت: خیر تهرانی لوازم‌خانگی موردنیاز ایتام سادات تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان را به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کرد.

وی با اشاره به نقش بسزای مشارکت خیران و مردم در تأمین نیازهای ضروری خانوارهای نیازمند افزود: مدیرعامل تهرانی ۱۵۰ قلم لوازم‌خانگی ضروری ایتام نیازمندان مناطق سه‌گانه شهرستان گرگان اعم از یخچال، تلویزیون، فرش، جاروبرقی، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، اتوبخار، پنکه و چرخه خیاطی را تهیه کرد.

بخشی یادآور شد: خیر تهرانی در سال ۸۳ با پذیرش سرپرستی معنوی ۱۵ فرزند یتیم و محسنین به جمع حامیان گرگانی پیوست و به‌مرور با افزایش فرزندان معنوی خود، اکنون دارای ۸۰ فرزند یتیم و محسنین است.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان گفت: این حامی علاوه بر پرداخت ماهانه سرانه فرزندان خود، ماهیانه یک گوسفند نیز برای اطعام به نیازمندان این منطقه هدیه می‌کند و سال گذشته با شروع فصل سرما برای ۹۰ مددجوی گرگانی بخاری خرید.

وی با اشاره به کمک این حامی نیکوکار برای اعزام مددجویان این نهاد به سفر زیارتی کربلا گفت: هرساله این حامی در آستانه سال نو باخرید البسه و با شروع سال تحصیلی با خرید لوازم‌التحریر و مشارکت در جشن آرزوها به حمایت از فرزندان تحت تکفل خود می‌پردازد.

بخشی افزود: سال گذشته حامیان و خیران گلستانی بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای کمک به ۹ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان پرداخت کردند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان بابیان اینکه استان گلستان دارای ۱۸ هزار و ۸۷۴ حامی ایتام و فرزند محسنین است بیان کرد: تاکنون ۸۰۰ حامی در ماه مبارک رمضان امسال، سرپرستی معنوی ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین استان گلستان را برعهده‌گرفته‌اند.

وی افزود: این نهاد از طریق شماره‌حساب ۵۲۰۰۵۲۰۰۶۲ بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۰۶۰۸۴ آماده دریافت کمک‌های مردمی به ایتام و نیازمندان است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.