1397-03-23 14:03
626
0
54323
استاد دانشگاه منابع طبیعی شرکت کننده در دیدار با رهبری؛

اعتقاد و باور رهبر انقلاب به نخبگان جامعه تحسین برانگیز است/ رهبری برمسائل دانشگاه اشراف کامل دارد

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب از اینکه دانشگاه در مسائل روز جامعه ورود پیدا کرده ابراز رضایت کردند و اعتقاد داشتند که دانشگاه مسیر اصلی خود را پیدا کرده که این نشان از اشراف ایشان به دانشگاهها می باشد.

به گزارش گلستان ما، شعبان شتایی جویباری استاد تمام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که در دیدار اساتید دانشگاه با رهبر معظم انقلاب شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار دانشجوسلام در خصوص رهنمودهای ایشان به اساتید اظهارکرد: توجه به عقل گرایی و استفاده از نخبگان جزو ویژگی های رهبر انقلاب می باشد به طوریکه ایشان توجه به نخبگان را از خصوصیات و محاسن مثبت نظام اسلامی می داند.

شعبان شتایی جویباری گفت: اینکه آقا در سخنان خود به این نکته مهم تاکید دارند که مدیران باید به سراغ دانشمندان بروند نه آنکه مدیر پشت اتاق مدیر معطل شود نشان از توجه ایشان به مقام دانشمندان و اساتید دانشگاه دارد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در دیدار اخیر اساتید برجسته ای مسائل و راهکارهای مهمی در زمینه های گوناگون را مطرح کردند که از دیدگاه رهبری یکی از موثرترین و پربارترین جلسات بوده است.

وی در خصوص دغدغه رهبر انقلاب در مورد مسائل مطرح شده گفت: رهبر انقلاب از موارد گفته شده استقبال کردند و حتی دستور پیگیری  آنها را مستقیما از سوی  دفتر خود مطرح کردند.

وی افزود: حضرت آقا از اینکه دانشگاه در مسائل روز جامعه ورود پیدا کرده ابراز رضایت کردند و اعتقاد داشتند که دانشگاه مسیر اصلی خود را پیدا کرده که البته این کار باید ادامه داشته باشد و این نشان از اشراف ایشان به دانشگاهها می باشد.

شتایی گفت: با توجه به القاء ناامیدی دشمنان در جامعه و در بین دانشجویان، رهبری از اساتید خواستند تا دانشجویان و جوانان را به آینده نظام امیدوار کنند و برکات و خدمات نظام را به آنان یادآور شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه بیان کرد: برگزاری اینگونه جلسات از سوی مهمترین مسئول نظام اسلامی بسیار خوب و نشان دهنده اهمیت و جایگاه نخبگان  در جامعه است که مورد استقبال جامعه دانشگاهی نیز می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.