1397-03-21 08:11
470
0
54231
‌مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان ‌:

۱۲۰۰ موسسه پزشکی و درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در گلستان

‌مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان ‌گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ موسسه پزشکی و درمانی طرف قرارداد در استان گلستان با بیمه سلامت هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدمحمد حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با برخی از گروه‌های درمانی که استانداردها را در خدمات درمانی رعایت نکنند قرارداد خود را لغو می‌کنیم. گروه‌هایی که استانداردهای لازم را در ارائه خدمات انجام می‌دهند با پرداخت به موقع از آنها حمایت خواهیم می‌کنیم و در سال جاری این مهم را هدف‌گذاری کردیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان افزود: ‌فرهنگ داروی کابینتی را باید در جامعه حذف کنیم و در این مسیر نیاز است که معاونت دارویی دانشگاه علوم پزشکی وارد عمل شود. اگر همکاران ما برای معاینه بیمار وقت بیشتری بگذارند برخی از خدمات برای بیمار نیاز نیست.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 200 موسسه طرف قرارداد در استان گلستان با بیمه سلامت داریم،‌ ‌افزود: امسال برنامه داریم با همه انجمن‌های تخصصی ‌پزشکی نشست‌های مختلفی داشته باشیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان یادآور شد: 6 اسفند ماه سال 1396 قراردادی با اتباع خارجی در استان داشتیم و یک‌هزار و 113 نفر از اتباع خارجی مجاز در استان گلستان در قالب صندوق بیمه سایر اقشار از تعرفه بیمه‌های ما استفاده می‌کنند.

حسینی افزود: ‌در سال گذشته 25 نفر به ناظران مقیم در بیمارستان‌های استان افزایش دادیم و تعداد این ناظران به 40 نفر رسیده که اسناد بیمارستانی را بررسی می‌کنند و این افراد بهترین مشاوران امین برای بیمه‌شدگان هستند.

وی گفت: پایلوت 3 شهرستان در طرح نظام ارجاع الکترونیک نشان داد دانشگاه علوم پزشکی باید در برخی حوزه‌ها تلاش بیشتری انجام دهد و اطلاع‌رسانی برای پزشک خانواده به موقع انجام شود./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.