1397-03-20 05:42
453
0
54173
طی گفتگویی عنوان کرد؛

انتقاد رئیس پلیس راه گلستان از عدم همکاری دستگاه‌ها در برخورد و ساماندهی دستفروشان حاشیه جاده‌ای

رئیس پلیس راه گلستان گفت: برخی از دستگاه‌ها در خصوص ساماندهی و برخورد با دستفروشان کنار جاده‌های استان همکاری لازم را ندارند.

به گزارش گلستان ما ؛ علی عبدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص برخورد با دستفروشان حاشیه راه‌ها و جاده‌های استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها در این خصوص همکاری لازم را ندارند.

وی ادامه داد: وظیفه پلیس براساس قانون، اعمال جریمه برای خودروی رانندگانی است که در حاشیه مسیر جاده‌ها و راه‌های استان اقدام به دستفروشی می‌کنند.

رئیس پلیس راه گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رانندگان وسایل دستفروشی را با خودرو به محل مورد نظر حمل و پس از تخلیه بار، خودرو را یا از محل خارج می‌کنند و یا در زمین‌های کشاورزی پارک می‌کنند که براساس قانون پلیس نمی‌تواند خودرویی که در زمین کشاورزی پارک شده اعمال قانون کند.

عبدی بیان کرد: حل این موضوع نیازمند تعامل بین دستگاهی و وحدت در اقدام است زیرا وظایف دستگاه‌ها مکمل همدیگر است و با اقدامی منسجم و تعاملی می‌توان این موضوع را به سادگی حل کرد.

وی تاکید کرد: ما پیشنهاداتی را هم ارائه کردیم که یکی از پیشنهادها ایجاد رمپ و ایجاد فضای مناسب برای کسانی است که می‌خواهند در جاده‌ها اقدام به فروش محصول کنند که هیچ مشکلی هم از نظر ایمنی و قوانین رانندگی ایجاد نشود.

رئیس پلیس راه گلستان درباره حرکت ماشین‌آلات کشاورزی در طول مسیر جاده‌های استان تصریح کرد: متاسفانه با وجود کشاورزی بودن استان گلستان، جاده‌های بین مزارع در استان وجود ندارد و ماشین آلات کشاورزی همانند کمباین و تراکتور مجبور به عبور از جاده‌های اصلی هستند.

عبدی بیان کرد: با وجود این شرایط توصیه و تاکید و اطلاع‌رسانی ما بر این بوده که رانندگان ماشین‌آلات کشاورزی از حاشیه و شانه راه اقدام به تردد کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.