1397-03-19 08:29
554
0
54145
توسط استاندار و نماینده ولی فقیه در استان طی پیام های جداگانه انجام شد؛

تقدیر از حضور باشکوه و آگاهانه مردم گلستان در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان در پیام هایی جداگانه از مردم استان گلستان به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش گلستان ما، نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیامی از حضور حماسی مردم ولایت مدار گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی به شرح زیر است:

«بار دیگرحضور یکپارچه و متحد مردم روزه دار و فهیم استان گلستان با قلوبی سرشار از معنویت و درک ضیافت الهی همگام با خیل عظیم ملت وفادار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس نشان از دریافت عمق پیام و تدبیر تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، امریکای جنایتکار، تروریستهای تکفیری و حامیان آنهاست.

نتیجه تصویری برای روز قدس گرگان نورمفیدی

شما مردم عزیز شهرها و روستاهای مختلف استان ، امسال نیز با زبان روزه و با فریادی رسا، حمایت قاطع خویش را از آرمان های انقلاب اسلامی وامام راحل منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نمایش گذاشتید و بار دیگر به جهانیان ثابت كردید از مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستید.

این حضور حماسی را ارج نهاده و از آحاد امت آگاهو همیشه در صحنه گلستان که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند و نیز ادارات و نهادهای دست اندرکار برگزاری این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر نموده، از خداوند منان توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت دارم.»

به گزارش گلستان ما، استاندار گلستان نیز در پیامی از حضور انقلابی , باشکوه و آگاهانه مردم ولایت مدار گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام دکتر سید مناف هاشمی، استاندار گلستان نیز به شرح زیر است:

«روز جهانی قدس، روز مقابله ی مستضعفان جهان علیه مستکبران است و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و همه باید در راستای احقاق حقوق ملت فلسطین گام بردارند.

پیام تشکر استاندار گلستان از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

امروز حضور پر رنگ و معنا دار مردم روزه دار ایران اسلامی بویژه در استان گلستان نشان از عمق نوع دوستی و ولایت مداری آنان دارد.

مردم روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ثابت کردند که حامی واقعی آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند و ملت مظلوم و بی دفاع فسطین را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه و مدبرانه ی گلستانی ها در راهپیمائی روز جهانی قدس، امیدوارم هر چه روزتر شاهد آزادی فلسطینیان از زیر بار ستم غاصبان رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش باشیم و این پیروزی زمینه ای برای انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) باشد.»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.