1397-03-18 07:25
604
0
54130
گرمای هوا هم نتوانست مانع اراده مردم ایران اسلامی شود؛

خروش مردم ولایتمدار استان گلستان در روز قدس/ بغض تنفر مردم روزه‌دار در مقابله با "رژیم کودک‌کش" شکست

اقشار مختلف مردم روزه دار و ولایت مدار استان گلستان همچون سال های گذشته در روز جهانی قدس شرکت کردند و فریاد انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس اسرائیل سردادند.

به گزارش گلستان ما، راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار "روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت" برگزار شد و اقشار مختلف مردم روزه دار و ولایت مدار استان گلستان با وجود گرمای 30 درجه ای هوا با صلابت و شکوه همچون سال های گذشته در این راهپیمایی شرکت کردند و فریاد انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس اسرائیل سردادند.

ساعت 10:30 دقیقه را نشان می دهد و مردمانی که از ساعت ها قبل در مکان های مختلف نشسته بو منتظر بودند تا آغاز راهپیمایی؛

آری قدم هایی که استوار تر می شود روزه دار گرمای هوا را هم حس نمی کند؛ عزم راسخ برای ازادی قدس به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب یک دنیا را با خود همراه کرده است و امروز در آخرین جمعه ماه صیام بعد از چهل سالگی انقلاب هم لبیک گویان به ندای ولایت زمان به خیابان ها میایند .

صدای شکستن اسراییل غاصب بلند شده است، این را می توان از راهپیمایی بازگشت و عدم هراس از کشته شدن مظلومان فلسطینی ها فهمید.

اسرائیل نابود شدنی است این شعار مشترک امروز از نفیر میلیون ها مسلمان در سراسر جهان خارج شده است.

کوچه ها و خیابان های استان گلستان هم امروز یکپارچه شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سردادند تا باردیگر بگویند ، نه گرما می تواند آنها را از عمل به فرمان رهبری دور کند و نه سختی گرسنگی آنها مسلمانی را در عمل به کشور های خود فروخته عربی دیکته کرده اند که گاو شیرده بودن را هرگز دوست ندارند و برخاک و کشور خود غیرت دارند.

اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهد دید و امروز 3 سال از وعده صادق ولایت فقیه می گذرد...

در نقاط مختلف استان، مردم مومن روزه‌دار با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند.

Qhods 1

راهپیمایی ضد صهیونیستی یوم‌الله قدس در استان گلستان پس از طی مسیرهای مشخص شده با قرائت قطعنامه به پایان رسید.

روز قدس روز آزادیخواهی و عزت مسلمین است

قرجه طیار در حاشیه راهپیمایی روز قدس با عنوان این مطلب افزود: امام راحل این روز را با درایت خود روز قدس و حیات مسلمین نامیدند و امروز چهلمین سالی است که ملت ما با حضور گسترده  و وحدت خود در راهپیمایی ، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهند.

وی ادامه داد: امسال روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که رژیم صهیونستی در جریان انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف با حمایت آمریکای جهانخوار، دست به کودک کشی گسترده تر از گذشته زد.

طیار کشته شدن 61 نفر و زخمی شده 2750  نفر از فلسطینیان در جریان این جابجایی سفارت را یکی از نشانه های جنایت رژیم خبیث اسرائیل عنوان کرد و این حرکت آمریکا که بر خلاف عرف دیپلماتیک و عدم پایبندی آن به قراردادها و بیانیه های بین المللی است ، محکوم کرد.

فرزندان فلسطین بالاخره این دیوار بین خود و رژیم صهیونیستی را خواهند شکست

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس مسلمانان در سراسر جهان برای مبارزه با اشغالگری ، جنایت و ظلم های رژیم کودک کش صهیونیسم است و نسل سوم و چهارم فلسطین خواستار بازگشت به سرزمین مادری خود هستند و این فرزندان نترس بالاخره این دیوار بین خود و رژیم صهیونیستی را خواهند شکست.

qaboosnameh 20

نماینده مردم گنبدکاووس همبستگی بین المللی آزادیخواهان جهان را در راستای حمایت از این حق قانونی دانست .

خروج از برجام نشانۀ عجز آمریکاست

قرجه طیار در سخنانی به خروج آمریکا از برجام نیز اشاره کرد و گفت: عدم پایبندی رئیس جمهور و دولت آمریکا به قرارداد و پیمان دولت قبلی خود نشان از عجر آنان است و به انزوای آمریکاری جنایتکار و خارج شدن از صحنه خواهد انجامید.

وی خاطر نشان کرد: ما مردم گنبدکاووس نیز همچون سایر مردم کشور ایران اسلامی با تجلی وحدت خود به جهانیان ثابت خواهیم کرد که دست از دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بر نخواهیم داشت و در همه عرصه های انقلاب مطیع رهبر معظم انقلاب هستیم.

نماینده مردم گنبد در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به نمایندگان بر حل مشکلات معیشتی مردم اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در دیدار های خود با نمایندگان بر این مسئله تاکید دارند و پیگیری این مسئله بر نمایندگان واجب است هر چند طی این سال ها تحریم و تحمیل مشکلات اقتصادی مردم ما همچنان استوار و محکم از آرمان ها و ارزش های انقلاب و مقام معظم رهبری تبعیت و از خون شهدای پاسداری کرده اند و البته خواهند کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.