1397-03-17 19:05
708
0
54128
دبیر جامعه روحانیت مبارز گلستان:

روز «قدس» بازتاب بیداری سیاسی جهان اسلام است/ فریاد مستضعفان علیه مستکبران خاموش نمی‌شود

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت و تقویت بیداری اسلامی است، گفت: روز قدس بازتاب بیداری سیاسی جهان اسلام برای برچیده شدن بساط ظلم و ستم است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام قربانعلی جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تسلیت به مناسبت شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: خیزش جهانی مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یک بیدارباش عمومی برای ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

وی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان گلستان خواست با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و حماسه‌ای بزرگ در این روز خلق کنند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با بیان اینکه در روز راهپیمایی قدس علیه مستکبران فریاد می‌زنیم، تصریح کرد: فریاد مستضعفان علیه مستکبران جهان هرگز خاموش نمی‌شود.

جمشیدی ابراز کرد: امید است خداوند به همه مسلمانان به ویژه مردم شهیدپرور استان گلستان توفیق عنایت کند تا در پیروی از ولایت و شهدا موفق باشند.

وی با اشاره به اهمیت شب‌های قدر گفت: شب‌های قدر فرصت مغتمی برای ارتباط عمیق بندگان با خدای مهربان است و ایامی است که انسان می‌تواند با دعا و نیایش بهترین سرنوشت را برای خود رقم بزند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان با بیان اینکه امام علی (ع) ندای عدل و عدالت بود، ابراز کرد: این امام همام در رسیدگی به فقرا و مبارزه با ظلم و ستم زبانزد بودند که الگوی خوبی برای همه ما هستند که در هر مسوولیت و جایگاهی که قرار داریم این سیره عملی را سرلوحه قرار دهیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه رمضان ماه برکت، مغفرت و عبادت است، گفت: در این ماه درهای الهی با آمرزش گناهان گشوده می‌شود؛ چه خوب که این لحظات را قدر بدانیم و از آن بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه شب‌های قدر مصادف با سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام شهدای 15خرداد شده است، ابراز کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نمایانگر بیدارباش امام خمینی (ره) برای مسلمانان جهان در راستای آزادسازی قدس شریف بوده است.

دبیرجامعه روحانیت مبارزاستان گلستان با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم تا زمان برچیده شدن بساط ظلم و ستم ادامه دارد، گفت: برای زدودن استکبار نباید هیچگاه از پای نشست بلکه با مقاومت و بصیرت باید شیطان بزرگ را از میان برداشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.