1397-03-17 08:56
553
0
54100
حجت الاسلام فضیلت :

برای نخستین بار خبرنگاران استان گلستان رتبه بندی شدند / تکمیل مدارک تا 20 خرداد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رتبه بندی خبرنگاران برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و متمرکز کمیسیون رتبه بندی این مهم صورت پذیرفت.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام علی اصغر فضیلت افزود: آن دسته از خبرنگاران که عضو تایید شده سامانه خانه مطبوعات بودند؛ طبق نظر کمیسیون دارای رتبه شدند.

وی ادامه داد: در گام نخست خبرنگاران خانه مطبوعات رتبه بندی شدند و در گام بعدی نمایندگی ها و مدیران مسئول که به حرفه روزنامه نگاری اشتغال دارند رتبه بندی خواهند شد.

حجت الاسلام فضیلت،ابراز داشت: پس از پایان رتبه بندی کلیه اعضای خانه مطبوعات؛ به در خواست افرادی که عضو خانه مطبوعات نیستند اما خواستار رتبه بندی می باشند رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه، اظهار داشت: کلیه خبرنگارانی که تاکنون رتبه بندی شده اند صرفا بر اساس اسناد و مدارک موجود در سامانه مورد ارزیابی قرار گرفته اند؛ به همین منظور افراد می توانند با مراجعه به واحد مطبوعات اداره کل و ارائه گواهینامه های معتبر آموزشی تا تاریخ ٢٠ خرداد ماه ٩٧ نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

گفتنی است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا نماینده وی،رییس گروه رسانه استان،نماینده مدیران مسئول، نماینده خبرگزاری ها و یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه؛ اعضای کمیسیون رتبه بندی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.