1397-03-12 16:06
553
0
53973
مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

زائران گلستانی بیت الله الحرام از 20 مرداد ماه اعزام خواهند شد/بیش از 4 هزار گلستانی مهمان خانه خدا خواهند بود

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از برقراری پرواز های حج تمتع از فرودگاه بین المللی گرگان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: عملیات حج تمتع امسال فرودگاه گرگان، از تاریخ 20 لغایت 24 مرداد ماه توسط هواپیمایی سعودی انجام خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از برقراری پرواز های حج تمتع در سال جاری برای مردم استان گلستان خبر داد و گفت: همزمان با اعزام زائران بیت الله الحرام از سراسر کشور، عملیات انتقال زائران گلستانی به سرزمین وحی فراهم شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از مردم گلستان امسال به سرزمین وحی مشرف خواهند شد، افزود: در عملیات اعزام سالجاری، بیش از چهار هزار زائر گلستانی به سرزمین وحی اعزام خواهند.

"آذری" تصریح کرد: عملیات حج تمتع امسال فرودگاه بین المللی گرگان، از تاریخ 20 لغایت 24 مرداد ماه توسط هواپیمایی سعودی انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته، با تلاش و تعامل همه دست اندرکاران حج، بتوانیم آنگونه که شایسته است حجاج عزیز کشورمان را به سفر معنوی حج اعزام کنیم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته تمام ظرفیت ها و تلاش خود را برای سرویس دهی مطلوب به حجاج گلستانی به کار خواهیم بست و امیدوارم بتوانیم در پایان عملیات حج موجبات رضایت حجاج را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.