1397-03-11 11:55
522
0
53947
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از ضرورت‌های جامعه امروز و آینده است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس یکی از ضرورت‌های جامعه امروز و آینده ما است و این مهم، وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور و استان را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش گلستان ما؛«عبدالرحیم سیفی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با سرهنگ ستاد «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار «عبدالرحیم سیفی» اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکنون همکاری خوبی با حفظ آثار دفاع مقدس داشته است و قصد داریم آنها را گسترش بدهیم.

وی به فعالیت های این کانون اشاره کرد و افزود: چاپ کتب، جشنواره نمایشنامه خوانی، تولید برنامه های نمایشی، برپایی نمایشگاه ها، نقاشی دیواری و تصویرسازی کتاب از جمله فعالیت هایی است که در رده سنی کودکان و نوجوانان دراین کانون انجام می شود.

سیفی عنوان کرد: ضروری است که روی جلوه های ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان برای کودکان و نوجوانان کار شود و آن را به جامعه هدف منتقل کنیم و این انتقال را می توان در قالب های مختلفی از جمله کتاب، فیلم، عکس، نمایش، شعر و... انجام داد.

در ادامه این دیدار سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان، گفت: وظیفه خطیر اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، علاوه بر نگهدای اسناد و مدارک دفاع مقدس، انتقال این ارزشها به نسل های آینده است که یکی از ضرورت های جامعه امروز و آینده ماست و این مهم، وظیفه همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی کشور و استان را سنگین تر می کند.

وی افزود: کتابخانه تخصصی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، دارای منابع غنی از کتب مرتبط با کودک و نوجوان است که می تواند به جامعه هدف کانون پرورش فکری کمک کند تا بهره گیری کافی و شایسته ای از این تولیدات داشته باشیم.

در پایان این دیدار مقرر شد کارشناسان رده های فرهنگی، ادبی و هنری با یکدیگر نشست های مشترکی داشته باشند و محورهای همکاری های مشترک را شناسایی کرده و ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری، برنامه های موثر و کارآمد را به اجرا درآورند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.