1397-03-07 05:15
615
0
53811
آغازخرید تضمینی سیب زمینی از امروز در استان ؛

گلدی‌زاده:افزایش قیمت خرید تضمینی سیب‌زمینی/ ایجاد 40 مرکز خرید تضمینی سیب‌زمینی در گلستان

مدیر تعاون روستایی استان گلستان با اشاره به اینکه قیمت این محصول در روزهای گذشته تنزل کرده و به 250 تومان رسیده و نگرانی‌هایی را در بین کشاورزان ایجاد کرد، گفت: با دستور استاندار گلستان و حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی خرید تضمینی سیب زمینی به قیمت 412 تومان اعلام شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حکیم گلدی‌زاده با بیان خرید تضمینی سیب‌زمینی با قیمت 412 تومان در استان اظهار کرد: کشاورزان از هفتم خرداد می‌توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی مورد نظر نسبت به نوبت‌گیری و فروش محصول خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: امسال 6 هزار و 200 هکتار سیب‌زمینی در استان کشت شده که پیش‌بینی می‌شود 150 الی 200 هزار تن از این محصول تولید شود.

مدیر تعاون روستایی استان گلستان با اشاره به اینکه قیمت این محصول در روزهای گذشته تنزل کرده و به 250 تومان رسیده و نگرانی‌هایی را در بین کشاورزان ایجاد کرد، افزود: با دستور استاندار گلستان و حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور خرید تضمینی سیب‌زمینی به قیمت 412 تومان اعلام شد.

گلدی‌زاده با بیان اینکه ۳۰ مرکز تا ۴۰ مرکز خرید سیب زمینی در استان فعال هستند، یاد آور شد: چهار مرکز یوسفی کردکوی، حسینی گوزان فارس، لطفی‌نیا مرزنکلاته، چهارفصل طاها آق‌قلا از جمله مراکز بزرگ و فعال خرید این محصول در استان هستند.

لازم به ذکر است که امسال با توجه به شرایط آب و هوایی کیفیت محصول سیب‌زمینی استان بسیار خوب است و پیش‌بینی می‌شود 30 هزار تن محصول بیشتر نسبت به سال گذشته تولید شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.