1397-03-06 08:13
3463
1
53781
در سایه غفلت مسئولین انجام شد؛

هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان در گل رامیان / از روزه‎خواری علنی تا برهنگی و کشف حجاب دختران و پسران + تصاویر

درحالیکه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان رییس دادگستری استان گلستان از برخورد قاطع با حرمت شکنان در ماه مبارک رمضان خبر داده بود و همچنین ناجا به روزه خواران در ماه رمضان هشدار داده بود ولی در روز جمعه و در سایه غفلت مسئولین شاهد این هنجارشکنی در گل رامیان بودیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، درحالیکه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان رییس دادگستری استان گلستان از برخورد قاطع با حرمت شکنان در ماه مبارک رمضان خبر داده بود و گفت: "افرادی که بدون توجه به حرمت ماه مبارک رمضان در مکان های عمومی روزه خواری کنند، بر اساس ماده 638 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 ،  #مجرم محسوب می شوند".

و همچنین ناجا به روزه خواران در ماه رمضان هشدار داده بود که " با اشخاصی که در این ماه به طور مشهود هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی خواهد شد."

ولی در روز جمعه گروهی از دختران و پسران که به گفته شاهدان از خارج از استان در گل رامیان حضور داشتند نسبت به این ماه مبارک بطور مشهود هنجار شکنی کردند ولی هیچ دستگاه و نهاد مجری این طرح در محل حاضر نبود تا تذکری به این افراد داده شود.

hanjar1

شاهدان عینی به خبرنگار ما می  گویند: برای اولین بار نیست که حضور اینچنین گروه هایی را با خلق اینگونه صحنه های تاسف برانگیز در این محیط مشاهده می کنیم و خواستار رسیدگی مسئولین مربوطه به این موضوع هستیم.

یکی از خانواده های حاضر در گل رامیان به خبرنگار ما گفت: واقعا جای تاسف است در شهری که از لحاظ فرهنگی زبانزد خاص و عام است و افراد بومی این شهر با رعایت شئونات اسلامی حرمت ها را حفظ می کنند ولی عده ای اندک با هنجارشکنی، به فرهنگ این شهر نوعی دهن کجی کنند.

hanjar2

پدر این خانواده ادامه داد: نهادهای مجری این امر نباید بگذارند تا در این مکان های گردشی که محل امنی برای تفریح خانواده هاست اینگونه رفتارهای ناشایست مشاهده شود و باید جلوی این قبح شکنی ها گرفته شود.

یکی از فرزندان این خانواده می گوید: مگر نمی شود، تفریحات سالم و شاد را با رعایت شئونات اسلامی انجام داد ولی متاسفانه فرهنگ غرب گرایی حتی در تفریحات ما نفوذ کرده است.

hanjar3

تصاویر منتشر شده در خبر توسط شاهدان در آن محل به دست ما رسیده است که گویای مطالب فوق است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد اسماعیلی

تقریبا در اکثر نقاط گردشگری منطقه اوضا همینه متاسفانه.مثل آبشار شیرآباد مخصوصا آبشار دوم به بعد.فکر میکنم نیروی انتظامی یک مقدار باید بهتر عمل کنه. کشور اسلامیه خیر سرش

0
0
پاسخ
1397-03-06 09:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.