1397-03-05 10:54
583
0
53770
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

گلستانی ها صدقات خود را الکترونیکی پرداخت کنند/ پرداخت الکترونیکی صدقات کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر از روش سنتی است

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از مردم خواستار پرداخت الکترونیکی صدقات شد.

به گزارش گلستان ما، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بابیان ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات گفت: ترویج پرداخت صدقات الکترونیکی، پیامکی، اینترنتی و کارت‌های اعتباری در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد زیرا پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر از روش سنتی است.

 وی با اشاره به مزیت‌های صدقات الکترونیکی افزود: خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و از طریق کارت‌های اعتباری با پرداخت سریع و آنی صدقات و نذورات خود ما را در سرعت یاری‌رساندن به نیازمندان کمک کنند.

حسین پور با اشاره به عدم استقبال گلستانی‌ها از روش‌های پرداخت الکترونیکی صدقات عنوان کرد: گلستانی‌ها سال گذشته شش میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که بیش از پنج میلیارد تومان آن از محل اعانات مردم در بیش از ۲۰۳ هزار صندوق صدقات سطح استان است و باقیمانده آن از طریق آنی پرداخت، شبکه شتاب و دستگاه pos به‌صورت الکترونیکی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف منطقه جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: ازجمله مزایای صدقات الکترونیک این است که دیگر به تولید صندوق‌ برای مشترکان جدید، هزینه تعمیر و نگهداری و هزینه دستمزد رابطین تخلیه گر صنادیق نیازی نیست، در همین راستا با توجه به افزایش واحدهای مسکونی، تغییر و جابجایی مشترکان صندوق صدقات پرداخت صدقات الکترونیکی نسبت به روش‌های سنتی گذشته مقرون به‌صرفه‌تر است.

وی یادآور شد: هم استانی‌ها می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت‌خوان عمومی (pos)، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزارهای سکه، بله سنا و ابوا تلفن‌های همراه و صدقه پیامکی به پرداخت الکترونیکی کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان جامعه اقدام کنند.

حسین پور بیان کرد: سال گذشته حامیان و خیران گلستانی بیش از یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان برای کمک به هشت هزار و ۷۸۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بابیان اینکه استان گلستان دارای ۱۸ هزار و ۸۷۴ حامی ایتام و فرزند محسنین است افزود: این نهاد در ماه رمضان با ایجاد ۲۵ پایگاه در سطح استان و همچنین از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ بانک ملی، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و سامانه الکترونیکی # ۰۱۷*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان برای کمک به ایتام و نیازمندان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.