1397-03-05 05:06
482
0
53736
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بیش از ۱۰۰۰ فعال قرآنی در گلستان فعالیت می‌کنند / نیاز به 130 موسسه قرآنی در استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ‌بیش از یک‌هزار فعال قرآنی از برادران اهل تشیع و تسنن در استان گلستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش گلستان ما؛ ‌حجت‌ الاسلام نورالله ولی‌نژاد در آیین همایش فعالان قرآنی استان گلستان اظهارداشت:‌ اداره کل تبلیغات اسلامی استان درصدد است که با همت فعالان قرآنی و تشکل‌های قرآنی، دسترسی مردم به پایگاه‌های قرآن را در استان آسان و نزدیک‌تر کند.

وی تصریح کرد: ‌در این راستا با نشست‌هایی که با فعالان قرآنی داشتیم و تقسبم‌بندی‌های کارهای قرآنی به نتیجه رسیدیم، ‌به دنبال این هستیم که به ازای هر 10 هزار گلستانی یک موسسه قرآنی داشته باشیم و در حال حاضر60 موسسه را ایجاد کردیم که باید به 190 موسسه برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: ‌برای توسعه فعالیت‌های قرآنی نیاز است که به ازای هر 5 هزار نفر یک خانه قرآنی در استان پیش‌بینی شود و  براین اساس باید 380 خانه قرآنی در استان داشته باشیم.

وی گفت: ماه رمضان اوج فعالیت‌های قرآنی است و در طول سال باید برنامه‌های قرآنی شور و شعف داشته باشد، ماه رمضان قله فعالیت‌های قرآنی ‌است و در استان گلستان بنا است که فعالان قرآنی در یک شورای قرآنی گردهم بیاید تا فعالیت قرآنی را از یک ستاد دنبال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: ‌اساسا استان گلستان بین استان‌های خوب قرآنی کشور مطرح است و فعالیت‌های قرآنی به خوبی در استان دنبال می‌شود.

‌حجت‌الاسلام ولی‌نژاد افزود: ‌بیش از یک‌هزار فعال قرآنی از برادران اهل  تشیع و تسنن در استان فعالیت می‌کنند که در ‌بخش‌های مختلف حفظ، قرائت،‌هنرهای قرآنی فعالیت دارند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.