1397-03-03 12:02
779
0
53696
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان:

آزادسازی خرمشهر ثابت کرد آزادی با مقاومت حاصل می‎شود نه مذاکره

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با صدور بیانیه ای سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آمده است:

بِسمِ ا... الرّحمنِ الرّحیمِ

"خرمشهر را خدا آزاد کرد " ( امام خمینی ره)

فتح خرمشهر نه فقط فتح یک اقلیم بلکه تاریخ گویای مقاومت و جاودانگی انقلاب اسلامی است، سوم خرداد یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زند، این پیروزی بزرگ که با هدایت و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره)، دلاوریهای رزمندگان اسلام و پشتیبانی ملت شهید پرور ایران حاصل شد ،ترس و دلهره بر اندام استکبار جهانی انداخت و دفاع مقدس را وارد مرحله جدیدی کرد. بازخواني و ترسيم روزآمد اين رخداد سرنوشت‌ساز براي نسل‌هاي امروز انقلاب - حماسه آفريني‌ها و رشادت‌هاي فرزندان قرآن و ولايت را براي هميشه در صحنه‌ي رويارويي با بيگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی، جاودانه خواهد کرد.

اگر آن روز با مقاومت، خرمشهر آزاد شد و نه با مذاکره، امروز هم خرمشهرٍ رکود، با مقاومت آزاد می شود نه مذاکره، آنجا جنگ نظامی بود مقاومت نظامی می طلبید، اینجا جنگ اقتصادی است و مقاومت اقتصادی. آنجا به توان جوانان و رزمندگان خودی توجه شد و این جا هم باید به توان جوانان و متخصصان خودی اعتماد شود. آنجا حرف از قدرت خدا بود ؛ نه ، توان کدخدا !!! اینجا نیز باید چنین شود.

گوشه چشمی به اطرافمان بیندازیم!آنجا که فلسطین سال هاست در حال مقاومت است. سالهاست جوانانش با دست خالی از سلاح و امکانات؛ و با دستی پر از بی غیرتی اعراب منطقه، در حال جنگ در خط مقاومت نبرد حق و باطل است و ای کاش غربگرایان نفوذی در این نظام مقدس، همانند خط حزب الله و مردم مقاومشان، کمی هم از واژه مذاکره دور می شدند و مقاومت و تلاش را سرلوحه کار خویش قرار می دادند.

ما دانشجویان بسیجی با درس‌آموزی از عبرت‌های تاریخی و مقاومت هوشمندانه برابر نظام سلطه و اهداف شیطانی قدرت‌های زورگو ، برای حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور، هویت دینی و ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با آمادگی فراگیر خود - تحت رهبری ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت‌ امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) هرگونه تهدید، تعرض و تجاوز احتمالی از سوی بیگانگان و دشمنان فرامنطقه‌ای را با پاسخ سخت و پشیمان کننده و شکستی خفت‌بار و فراموش‌ناشدنی مواجه خواهیم‌ ساخت.

راهبرد مقاومت به ما آموخت با توجه به شرایط منطقه ای و سوق الجیشی جمهوری اسلامی ایران لازم است مطابق آیه شریف  " واعدوا ماستطعتم من قوه " توان موشکی و تسلیحاتی کشور مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد و نشستن بر سر میز مذاکره یا گفتگو در مورد توان تسلیحاتی کشور،  یک خیانت آشکار و پشت کردن به آرمان های امام راحل تلقی می شود و گناه نابخشودنی است .

در پایان اعلام می داریم ؛  آمریکا را همچنان شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی را محکوم به زوال ،  اطاعت محض از ولایت فقیه را تنها راه سعادت  و   اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را تنها راه علاج مشکلات امروز کشور می دانیم.

فان حزب ا... هم الغالبون

 " شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوئی دانشگاه های استان گلستان "        03 / 03/97

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.