1397-02-31 12:49
539
0
53609
عرب یارمحمدی عنوان کرد:

گلستان میزبان پنجمین اردوی تیم ملی دارت / آمادگی افتتاح خانه دارت رسانه در روزخبرنگار

رئیس کمیته دارت استان گلستان گفت: این آمادگی وجود دارد که خانه دارت رسانه را همزمان با ایام روز خبرنگار در استان افتتاح نمائیم.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن عرب یارمحمدی رئیس کمیته دارت استان گلستان در جمع هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهارکرد: مجموعه دارت را بعد از 4 سال رکود مجدد در استان فعلل کردیم و توانستیم اولین دوره مسابقات بیماری های خاص را در استان برگزار کنیم.

وی ادامه داد : بدون دریافت اعتبار توانستیم سال گذشته 180 برنامه اجرا کنیم و از نظر اجرای برنامه استان  سوم کشور شویم .

عرب یارمحمدی در ادامه با تشریح برخی از فعالیت های مجموعه دارت استان گلستان اذعان داشت: افتتاح خانه دارت روستایی یکی از ابتکارات این مجموعه برای ترویج و گسترش ورزش دارت در سطح استان بود که مورد وثوق قرار گرفت.

وی دارت را ورزشی کم هزینه و پرنشاط دانست و گفت: فروردین امسال 24 برنامه داشتیم و به دنبال معرفی بیش از پیش این رشته ورزشی در بین اقشار مختلف هستیم.

رئیس کمیته دارت استان گلستان تصریح کرد با گذشت بیش از 14 ماه از آغاز فعالیت های دوره جدیدی این کمیته هنوز مکانی ثابت برای تمرین و مسابقات در اختیار نداریم .

وی به تلاش های انجام شده برای راه اندازی خانه دارت در مرکز استان گفت: استان گلستان امسال میزبان پنجمین اردوی تیم ملی دارت بزرگسالان ، تیم ملی جوانان ، قهرمانی کشور جوانان و رنکینگ منطقه ای خواهد بود.

عرب یارمحمدی تصریح کرد: سال گذشته در مسابقات ms در کشور رتبه اول را کسب کردیم و امیدواریم امسال دو تیم 20 نفره را در تیرماه برای مسابقات کشوری اعزام نمائیم .

رئیس کمیته دارت استان گلستان با بیان اینکه به دنبال ایجاد مسابقات لیگ روستا ، ادارات و بیماری های خاص در استان هستیم ، گفت : سال گذشته در جهت توسعه ورزش دارت 30 خانه دارت را در سطح استان گلستان راه اندازی کردیم.

وی به آمادگی همکاری مجموعه دارت استان با خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: در جهت ایجاد پویایی و شادابی در جامعه رسانه می توانید المپیاد ورزشی را درهفته خبرنگار برگزار نمایید و ما هم در این مسیر شما را همراهی خواهیم کرد.

عرب یارمحمدی تصریح کرد: علاوه بر کمک برای آموزش خبرنگاران برای شرکت در مسابقات دارت این آمادگی وجود دارد که خانه دارت رسانه را همزمان با ایام روز خبرنگار در استان افتتاح نمائیم.

00۳

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.