1397-02-31 05:36
416
0
53576
تربتی نژاد عنوان کرد؛

خرید کالای ایرنی برایم از ابتدای انقلاب مطرح بوده است / لباس هایم الزاما از پوشاک برند مطهری و جامعه است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: لباس های که استفاده می کنم الزاما از پوشاک برند مطهری و جامعه است در انتخاب لوازم منزل خود و خانواده ام نیز تلاش کرده ایم محصول داخلی و یا منتاژ داخل باشد چونکه از لحاظ هزینه به صرفه تراست و حمایت از کالای داخلی نیز شده است.

به گزارش گلستان ما؛ نور محمد تربتی نژاد عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفت گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم کنونی کشورمشکل اشتغال و بیکاری جوانان است.

نماینده مردم گرگان در پاسخ به این سوال که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول خارجی را کنار گذاشته اید و چه محصول ایرانی را خریداری کرده اید؟ گفت: من از اول انقلاب کارمند جهاد سازندگی بودم وموضوع خرید کالای ایرنی برایم از ابتدای انقلاب مطرح بوده است و اعتقاد شخصی داشتم که از لحاظ اقتصادی و سیاسی به نفع کشور است که ازکالای ایرانی حمایت شود و همیشه برای خرید وقتی به فروشگاه می روم اهمیت زیادی برای من دارد که محصول مورد نظرم ساخت داخل باشد.

وی افزود: لباس های که استفاده می کنم الزاما از پوشاک برند مطهری و جامعه است در انتخاب لوازم منزل خود و خانواده ام نیز تلاش کرده ایم محصول داخلی  یا منتاژ داخل باشد چونکه  از لحاظ هزینه به صرفه تراست و حمایت از کالای داخلی نیز شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر صنایع  و کارخانه های داخلی ما با آن روبه رو هستند عدم استقبال مردم از کالای ایرانی است و تا زمانی که مصرف کنند مبادرت به خرید جنس خارجی داشته باشد وضعیت کارخانه های تولیدی رونق نخواهد گرفت، همچنین اگر مردم و دستگاه های اجرایی به شعار سال عمل کنند بخشی ازمشکل بیکاری کشور حل می شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: از طرفی با وجود دشمن دائمی و قسم خورده ای مثل آمریکا و اسرائیل نیاز ما به اقتصاد مقاومتی بیشتر می شود که حمایت از کالای ایرانی یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی است همچنین باید ترجیح بدهیم کالای داخلی مصرف کنیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را با منابع داخلی حمایت کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان گفت: خوبی شعار حمایت از کالای ایرانی این است که هیچ کس نمی تواند بهانه بیاورد و آن را اجرا نکند چرا که به عنوان مثال حمایت از کالای  داخلی جلوی کالا قاچاق را می گیرد و مسئولین باید کنترل و برنامه ریزی کنند به اندازه نیاز کالای خارجی وارد کنند همچنین دستگاه های اجرایی ما در داخل نیز با نظارت کیفیت ها را بالا ببرند تا بتوان بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.