1397-02-30 14:07
761
0
53567
سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس:

قاچاق موادمخدر با هلی‌شات از گلستان به ترکمنستان

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس گفت: در کمتر از ۲۴ ساعت، فرد هدایت‌کننده هلی‌شات برای انتقال موادمخدر به ترکمنستان از مرز, توسط ماموران دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمدرضا سراوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: روز گذشته ماموران هنگ مرزی اترک با صداهای مشکوک در شامگاه, فورا منطقه را رصد هوایی کرده و با هلی‌شات که دچار اختلال در کنترل و سقوط در نوار مرزی ترشکلی شده بود مواجه می‌شوند.

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس افزود: در بررسی‌‌های اولیه مشخص شد که این هلی‌شات دارای 6 پره دست‌ساز است و بر اثر اختلال در کنترل دچار سقوط در نوار مرزی شده است.

وی تصریح کرد: در این هلی‌شات مقدار 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی شده و فرد هدایت‌گر به محض دیدن ماموران هنگ مرزی‌, اقدام به فرار می‌کند.

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: پس از این اتفاق ماموران شناسایی و دستگیری فرد هدایت کننده را در دستور کار و اولویت خود قرار داده و توانستند در مدت 24 ساعت فرد را در روستای ارمی‌آباد از توابع شهرستان گنبدکاووس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

‌‌سراوانی اظهار کرد: در بازجویی از منزل مسکونی که فرد هدایت‌کننده دستگیر شد, یک هلی‌شات دیگر 4 پره به همراه 450 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و خاطی در بازجویی‌ها اعتراف به قاچاق مواد از طریق هلی شات کرد که با شکست مواجه شده است.

وی گفت: احتمال می‌رود از این وسیله در مکان‌هایی که ماموران در آنجا حضور دارند برای رد و بدل کردن موادمخدر استفاده می‌شده است.

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: همچنین در راستای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با اشاعه برنامه‌های مبتذل غربی, در طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای, تعداد 76 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای از منازل مسکونی در مناطق مرزی کشف و جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.