1397-02-30 10:09
2564
1
53563
ابقای مدیر فعلی یا انتصابی جدید ؛

وضعیت مبهم ریاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان بعد از 9 ماه سرپرستی

انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در آخرین ساعت و  روز کاری شهردار وقت امری جالب توجه برای رسانه ها بود و هنوز عقبه فکری چنین تصمیم خلق الساعه ای برای کسی معلوم نشد.

 

به گزارش گلستان ما ؛ چهارشنبه اول شهریور ماه سال 96 اوایل صبح بود که حسین صادقلو شهردار گرگان مهستی قدس ولی را به دفتر خود فراخواند و حکم سرپرستی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان را به دستان او داد .

حسین صادقلو نمی دانست تا ساعتی دیگر شورای شهر گرگان او را از کار برکنار خواهند کرد ، تصمیم خطرناک و سرنوشت سازی که دو تن از اعضای شورا اعلام کردند تا آن لحظه ، آن را حتی با نزدیک ترین افراد خود در میان نگذاشته بودند .

انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در آخرین ساعت و  روز کاری شهردار وقت امری جالب توجه برای رسانه ها بود و هنوز عقبه فکری چنین تصمیم خلق الساعه ای برای کسی معلوم نشد ، انتصابی که موافقین و مخالفینی داشت .

مخالفین این انتصاب معتقد بودند برای چنین جایگاهی با توجه به کار میدانی و ورزشی و حضور در جمع ورزشکاران و ورزشگاه ها ، مدیر مرد بهتر می تواند قدرت مانور داشته باشد ، چه اینکه خود خانم قدس ولی هم برای حضورش در ورزشگاه ها منع قانونی داشت و نمی توانست از نزدیک محیط ورزشگاه را پایش و بررسی کند.

اما این انتصاب انجام شد و علیرغم اینکه هر انتصابی فقط تا سه ماه می تواند تحت عنوان سرپرستی باشد ، اما با حدود گذشت 9 ماه از این انتصاب هنوز نه حکم ریاست سازمان صادر شده و نه فرد جدید مطرح شده است و از طرفی مدیر فعلی با توجه به اینکه در بستر تثبیت شده ای قرار ندارد ، نمی تواند برای آینده سازمان برنامه ریزی کند .

اما این روزها بحث انتصاب سرپرست جدید نیز با توجه به برخی مشکلات و کمبودها در این سازمان مطرح است و هر از گاهی از چهره های جوان و شاخصی در این عرصه نام برده می شود اما این مقوله کاملا تخصصی است و این انتصاب را باید به خود شهردار گرگان سپرد چون اوست که باید همه امورات شهرداری را زیر نظر داشته باشد و به افکار عمومی پاسخ دهد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرایی

سلام علیکم :سرکار خانم قدس ولی شایستگی بالاتر از اینها را دار د خدا کند که بعضی از اعضای شورای شهر سیاسی برخورد نکنند ؟؟ خدایا اخلاص وقرب الی الله را نصیبمان فرما. واقعا عملکرد خانم قدس ولی نماینگر خیلی چیزهاست ...لبیک یا حسین ع

0
0
پاسخ
1397-02-30 15:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.