1397-02-30 12:23
1704
0
53554
شواهد و قرائن نشان می دهد ؛

گاردهای انتخاباتی سخنگوی شورای شهر گرگان

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در هفته های اخیر شوهای تبلیغاتی اجرا کرده که به نظر می رسد خود را برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی آماده می کند .

به گزارش گلستان ما ؛ همانطوری که برخی از همقطاران حسین ربیعی اذعان کرده اند ،تحرکات اخیر این عضو شورای اسلامی شهر گرگان می تواند منشا انتخاباتی داشته باشد .

البته این امر یک عیب نیست و هر کسی می تواند چنین افقی را برای خودش ترسیم کند چه اینکه رای آوردن نبی هزارجریبی از بستر شورای شهر خیلی از اعضای فعلی را امیدوار کرده است .

اما حسین ربیعی سخنگوی شورای شهر گرگان در هفته های اخیر سعی کرده با ایفا کردن نقش علی کلاتی عضو پرسابقه سابق و بالا بردن تن صدا در برخی مواقع ، به برخی از اطرافیان خود اثبات وجود نماید .

بحث جنجالی وی در دفاع از زنان در روز زن و بیان این جمله که باید مدیریت را به زنان بدهیم چون اصلا اختلاس نمی کنند و در زنان هیچ اختلاس گری دیده نمی شود نیز در راستای بدست آوردن دل زنان و پایگاه اجتماعی 50 درصدی در انتخابات آینده ارزیابی می شود .

وی همچنین نسبت به بحث فتنه 88 خیلی حساس است و همواره به اطرافیان خود اعلام می کند که از این واژه صحبتی نشود و اصلا به آن پرداخته نشود . احتمالا ایشان باور دارند که آنچه در سال 88 رخ داده فتنه نبوده است و شاید با این حربه می خواهد دل بسیاری از اصلاح طلبان را با خود همراه کند .

اما شاید انتخاباتی ترین گارد حسین ربیعی در هفته های اخیر را در نطق پیش از دستور هفته گذشته وی جستجو کرد ، آنجا که پیشنهاد داد خیابانی در گرگان را بنام دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بکنند .

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بجای اینکه در نطق پیش از دستورش که هر چند ماه یک بار نصیبش می شود ، به بررسی مسائل و مشکلات شهر و مردم معطوف کند ، عمده نطق خود را به دفاع از برجام و دولت پرداخت و بدون هیچ توضیحی درباره خسارتهای برجام و زیانی که به مردم در نتیجه نقض برجام توسط آمریکا وارد شد ، آن را دستاورد بزرگی برای ایران دانست .

بنظر می رسد او دوست دارد نقش بزرگتری را در مدیریت شهری گرگان ایفا کند ؛ نقشی که با حذف حسین صادقلو شهردار سابق گرگان اغاز شد و این نقش بزرگتر می تواند ریاست شورا در شهریور ماه 97 و یا حضور به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس سال 98 باشد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.