1397-02-28 11:41
573
0
53541
امام جمعه آزادشهر:

اسراییلی ها جنایتکار در روز نکبت روز خون بپا کردند/ امروز وظیفه همه مسلمین حمایت از فلسطینیان است

امام جمعه آزادشهر گفت: امسال در روز نکبت، اسراییلی ها جنایتکار با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای مرتجع عربی روز خون بپا کردند. امروز باید جواب دندان شکن به همه ی خیانتهایی که در حق مردم مظلوم فلسطین انجام شده بدهیم و اوج آن در روز قدس خواهد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت خود و مومنین به تقوای الهی اظهار کرد: ماه رمضان، ماه میهمانی خداست و از پیامبر اکرم (ص) نقل است که دعا در این ماه اجابت می شود. خواندن قرآن، دعا و استغفار در این ماه زیاد سفارش شده است.

وی ادامه داد: رسول ا... می فرمایند، روزه و قرآن در روز قیامت از روزه دار و قاری قرآن شفاعت می کنند. همان گونه که در احادیث دیگر آمده است دعا بلاها را دفع کرده و استغفار گناهان را از بین می برد، پس تا می توانید در این ماه به تلاوت قرآن، خواندن دعاها و ذکر خداوند بپردازید.

z1

حجت الاسلام شهابی در خصوص حوادث اخیر فلسطین خاطرنشان کرد: ۷۰ سال پیش انگلیس بدترین خیانت را در حق مردم فلسطین انجام داد و با حمایت خود رژیم صهیونیستی را در این سرزمین به قدرت رساند. مردم فلسطین روز تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی را روز نکبت نامگذاری کردند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: امروز هم می بینیم که رژیم غاصب صهیونیستی، قدس را به عنوان پایتخت خود اعلام می کند و آمریکای جنایتکار نیز سفارتخانه خود را به این شهر مقدس انتقال می دهد. مردم مظلوم فلسطین در این ایلام و در روز نکبت، اعتراض خود را در این رابطه با راهپیمایی به سمت قدس شریف اعلام کردند که با گلوله صهیونیست ها مواجه شدند و تعداد زیادی از آنها به شهادت رسیده و یا مجروح شدند .

خطیب جمعه آزادشهر افزود: کشورهای اروپایی شاید در حال حاضر نسبت به این کشتارها اعتراض کنند اما در آخر خواهید دید که با آمریکا و این رژیم همراه خواهند شد. امروز وظیفه همه مسلمین است که از مردم فلسطین حمایت کنند و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهند.

وی بیان کرد: با این همه جنایات و خیانت هایی که آمریکایی ها انجام می دهند، عده ای هنوز درصدد تطهیر و تایید آنها هستند. من می گویم در اعتقاد این افراد باید شک کرد. آمریکا واقعا شیطان بزرگ است و انگلیس هم در کنار اوست.

z2

حجت الاسلام شهابی تصریح کرد: در قضیه برجام هم مشاهده کردید که آمریکا چگونه رفتار کرد، ما باید با مدیریت مقتدرانه با این قضیه برخورد کنیم و ذره ای باج به آنها ندهیم.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: امسال در روز نکبت، اسراییلی ها جنایتکار با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای مرتجع عربی روز خون بپا کردند. امروز باید جواب دندان شکن به همه ی خیانتهایی که در حق مردم مظلوم فلسطین انجام شده بدهیم و اوج آن در روز قدس خواهد بود.

خطیب جمعه آزادشهر افزود: آل سعودی بدترین خیانتها را در حق مردم مسلمان انجام داده اند و اوج این خیانت ها امروزه به وسیله محمد بن سلمان اتفاق می افتد هیچ حاکم سعودی جراتنداشت ارتباط خود با اسراییل را اعلام کند اما می بینیم که بن سلمان همه چیز را علنی اعلام می کند. البته خبرهایی در خصوص کشته شدن او به گوش می رسد که امیدواریم واقعیت داشته باشد.

 وی در پایان به اعلام مناسبت های پیش رو پرداخت و به رحلت حضرت ابی طالب عمو پیامبر و سوم خرداد اشاره کرد.

z3

z4

z5

z6

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.